Facebook a decis să renunțe la butonul de Like pentru anumite pagini. Potrivit unei reacții oficiale a companiei, schimbarea anunțată e în beneficiul utilizatorilor. Primele care sunt vizate de această modificare sunt paginile de afaceri, paginile personalităților publice din domeniul muzical, cinematografic și din domeniul divertismentului, scrie playtech.ro.
Argumentele Facebook spun că în acest fel va crește numărul de urmăritori și nivelul de engagement – prin comentarii și distribuiri. Compania consideră că distribuirile sau activitățile în comentarii arată mai bine nivelul de implicare al fanilor decât un simplu Like.
Recent, directorul tehnologic Facebook, Mike Schroepfer, a subliniat progresele înregistrate în ceea ce ține de tehnologia interfeței neuronale a companiei. El spune că scopul nu este de a recolta gândurile ca o altă formă de date cu caracter personal – ci mai degrabă de a le oferi oamenilor capacitatea de a controla software-ul cu gândurile lor.
Vezi și aceste știri

STUDIU: Ce emoții au stârnit postările politicienilor în campania electorală și cine a cheltuit cei mai mulți bani pentru sponsorizări pe Facebook (FOTO)

„Trei comentarii le fac persoanele care sunt consumatori de droguri”. Cavcaliuc, despre valul de mesaje negative de pe Facebook împotriva sa

Pe Facebook și la Moldova 1: Bradul de Crăciun din centrul capitalei a fost inaugurat diferit în acest an (VIDEO)

Câți bani au cheltuit pentru postări sponsorizate pe Facebook candidații la prezidențiale Maia Sandu și Igor Dodon

STUDIU: Facebook, Instagram sau TikTok? Care sunt cele mai populare rețele de socializare printre moldoveni
