În anul 2020, au fost date în exploatare cinci sectoare de drum construite din împrumuturi externe. În total, acestea au o lungime de 89,3 de kilometri.
La începutul lunii octombrie, au fost dați în exploatare 44,2 km ai drumului național R1, ce traversează orașul Călărași, satul Bahmut și comuna Sipoteni din raionul Călărași, Rassvet și orașul Bucovăț din raionul Strășeni. Construcția tronsonului are o valoare de peste 27 milioane de euro, alocați din sursele Băncii Europene de Investiții.
La mijlocul lunii decembrie, a avut loc recepția la terminarea lucrărilor cu darea în exploatare a două segmente, parte a Coridorului 11, cu o valoare totală de peste 163 milioane de lei, alocați din mijloacele acordate de Banca Mondială. Primul segment, cu o lungime de 8,9 km, al Coridorului trece prin localitățile Izbiște, Cruglic și Ohrincea din raionul Criuleni. Al doilea segment, cu o lungime de circa 19 km, traversează localitățile Micleşti, Işnovăţ, Hîrtopul Mare din raionul Criuleni și Peresecina din raionul Orhei.

Iar la sfârșitul lunii decembrie, odată cu semnarea actelor de recepție, au fost date în exploatare două tronsoane, cu o lungime totală de 17,5 km, din cadrul Coridorului 13. Primul tronson conectează localitățile Milești, Bălănești, Pădureni și comuna Seliște din raionul Nisporeni, al doilea tronson traversând localitatea Seliște din raionul Nisporeni. Proiectul a costat peste 144 milioane de lei, fiind finanțat tot din împrumutul acordat de Banca Mondială.
Vezi și aceste știri

Programul „Drumuri Bune pentru Moldova” a fost încheiat cu aproape 907 kilometri de drumuri reparate

Cum descrie Ceban drumurile din capitală: „Pe bd. Ștefan cel Mare îți sar dinții când nimerești în diferite capcane”
