Marii producători de automobile Mercedes-Benz, BMW şi Audi au publicat rapoartele cu rezultatele pe vânzări obţinute în 2020. În baza datelor publicate, site-ul AutoBlog a realizat o analiză a celor mai vândute mărci de mașini în 2020, anul în care pandemia a afectat mult piaţa auto la nivel internaţional.
Potrivit informațiilor, AUDI AG a încheiat anul 2020 cu cel mai de succes trimestru din istoria companiei în ceea ce priveşte numărul de mașini vândute. Astfel, în perioada octombrie-decembrie compania le-a livrat clienților săi 505.583 de mașini – mai mult de jumătate de milion de vehicule în trei luni de muncă.
Totuși, pentru întreg anul 2020, compania a înregistrat o cifră în scădere cu 8% față de anul 2019, livrând un total de 1.692.773 de modele. În SUA, numărul mașinilor livrate a scăzut cu circa 17% față de 2019, iar în Europa cu aproape 20%. Cu toate acestea, în China, compania a obținut o creșetere cu circa 5% furnizând 727.358 de vehicule.
Marca BMW a încheiat anul cu o scădere de 7%, livrând un total de 2.028.659 de vehicule clienților din întreaga lume. O contribuție semnificativă a fost adusă de performanța modelelor din segmentul superior de lux, care a crescut cu 12%, la un total de 115.420 de unități datorită noilor Seria 7, Seria 8 și BMW X7.
Pe de altă parte, BMW Group a înregistrat o creștere de vânzări a mașinilor ecologice. Astfel, vânzările de vehicule complet electrice au crescut cu 13%, iar vânzările de modele plug-in hybrid, cu aproape 40%. Totodată, în 2020 compania a vândut un total de 192.646 de vehicule electrificate BMW şi MINI – o creștere de o treime sau 30% în comparație cu 2019. În Europa, vehiculele electrificate au reprezentat deja 15% din vânzările totale.
În particular marca Mercedes-Benz a vândut 2.164.187 de unităţi, ceea ce înseamnă o descreștere cu circa 8% față de 2019. Clasa S a fost din nou cel mai bine vândut sedan de lux la nivel mondial, cu aproximativ 60.000 de unități. Noul S-Class, prezentat de Mercedes-Benz în septembrie, a primit un răspuns pozitiv al clienților, astfel peste 40.000 de comenzi au fost primite deja în întreaga lume.
Marca Mercedes-AMG a înregistrat un record de vânzări și o creștere de 1.5% în SUA, cea mai mare piață a brandului. Confrom datelor, SUA, Germania, China, Japonia și Australia au fost cele mai mari piețe pentru marca Mercedes-AMG.
Vezi și aceste știri
Advertoriale

La Chișinău vor fi amenajate curți ideale pentru trai ca în Europa (VIDEO)

Continuăm campania „Generația Inteligenței Financiare”. Urmăriți al doilea episod în limba rusă al serialului „Cunoaște sensul banului cu Emily” (VIDEO)
