Sute de oameni au răspuns cu implicare la îndemnul de a susține mamele în dificultate în campania „În brațele mamei”

Sute de oameni au răspuns cu implicare la îndemnul de a susține mamele în dificultate în campania „În brațele mamei”
Misiunea Socială „Diaconia”

Pentru al zecelea an consecutiv, în perioada Sărbătorilor de iarnă Misiunea Socială „Diaconia” a Mitropoliei Basarabiei a organizat campania „În brațele mamei”. Un proiect naţional de solidaritate şi implicare în susţinerea cuplurilor mamă-copil asistate de organizaţie pe parcursul întregului an.

În perioada decembrie-ianuarie, publicul larg a putut afla istoriile de viaţă impresionante ale mamelor care au curajul să-şi crească pruncii alături în pofida unor dificultăţi greu de imaginat. Mame orfane, minore, rămase singure pe lume în momentul în care ar trebui să trăiască doar bucuria maternităţii. Echipa din Programul „În braţele mamei” le este alături 24 de ore din 24, inclusiv în această perioadă grea de pandemie, iar graţie campaniei sociale, s-au alăturat demersului nostru sute de donatori în ţară şi diasporă.

Misiunea Socială „Diaconia”

Am cunoscut oameni şi echipe deosebite, iar graţie gesturilor de bunătate ale fiecăruia dintre Dumneavoastră, au fost asigurate nevoile de produse de igienă și fonduri pentru un trimestru de activitate al Centrului Maternal ,,În brațele mamei”. La fel, cca 400 de familii aflate în situaţie de vulnerabilitate din întreaga ţară au primit pachete cu produse alimentare, rechizite şi dulciuri.

Igor Belei, Director Executiv, Diaconia: „În campania din acest an, am constatat cu mare bucurie că pandemia nu a putut diminua dorinţa de implicare şi solidaritatea neamului nostru. Mai mult ca niciodată, oamenii au ieşit din izolarea emoţională generată de tot felul de restricţii şi au răspuns prin empatie şi generozitate apelului nostru. A fost o campanie diferită, dar la fel de frumoasă în cea de a zecea ediţie, precum şi prima: pentru că am devenit ca în fiecare an o familie caldă şi iubitoare pentru mamele şi pruncii din programul În braţele mamei.”

Misiunea Socială „Diaconia”

Menţionăm că, în campanie am invitat publicul larg să creeze propriul scenariu de fapte bune pentru a sprijini activitatea Diaconiei. Astfel, donatorii au făcut donaţii financiare sau în bunuri, au creat acţiuni de colectare de fonduri cu familia sau colegii de serviciu, au achiziţionat produse de solidaritate (felicitări personalizate), etc. Unii dintre ei au ajuns cu daruri şi surprize chiar la poarta Centrului Maternal, alţii au făcut gesturi de bunătate de la mii de kilometri prin intermediul platformelor online. Copii de la grădiniţă, dar şi persoane în etate, pompieri sau economişti, prin implicarea în campanie ne-au inspirat cu propriul exemplu de a dărui celui aflat în nevoie.

Misiunea Socială „Diaconia”

Diaconia este recunoscătoare echipelor de media şi persoanelor publice care au diseminat mesajele de solidaritate, aşa încât dificultăţile cu care se confruntă aceste familii, dar şi posibilitățile de implicare ale fiecăruia dintre noi să ajungă la cât mai mulţi oameni.

Până în prezent,  în programul „În brațele mamei” au beneficiat de asistență 136 cupluri mamă-copil aflate în situație de criză. În 2020, 22 mame au primit asistență rezidențială, iar sute de familii au fost sprijinite în comunitate prin intermediul Centrului de consultanță.

Misiunea Socială „Diaconia”

Dragă cititor,

Mii de oameni ne citesc în aceste zile în căutarea informațiilor, răspunsurilor și a unui fir de speranță. Iar noi lucrăm ca să asigurăm un jurnalism responsabil care să ne ajute pe fiecare dintre noi să înțelegem mai bine tot ce se întâmplă în jurul nostru și să ne unească în aceste timpuri complicate.

Ce putem face noi acum, este să te informăm corect, din surse verificate. Când nu știi pe cine să crezi, vezi ce scrie AGORA.
Fiecare contribuție din partea cititorilor este valoroasă pentru activitatea redacției. Susține-ne cu un abonament de membru. Mulțumim

Vezi și aceste știri
5 idei de scenarii cum poți susține campania „În brațele mamei” a Misiunii Sociale Diaconia

5 idei de scenarii cum poți susține campania „În brațele mamei” a Misiunii Sociale Diaconia

Târguri de caritate sau felicitări personalizate. Cum au ajutat companiile proiectul „În braţele mamei” al Diaconia

Târguri de caritate sau felicitări personalizate. Cum au ajutat companiile proiectul „În braţele mamei” al Diaconia

Susține campania de Crăciun „În brațele mamei” după propriul tău scenariu de fapte bune

Susține campania de Crăciun „În brațele mamei” după propriul tău scenariu de fapte bune

Mamele din Centrul „În brațele Mamei” al Diaconia vor putea trece iarna cu bine (VIDEO)

Mamele din Centrul „În brațele Mamei” al Diaconia vor putea trece iarna cu bine (VIDEO)

Centrul Maternal „În brațele mamei” a ajutat până acum 122 de mame să-și crească copiii în brațe

Centrul Maternal „În brațele mamei” a ajutat până acum 122 de mame să-și crească copiii în brațe

Ajută un copil să crească alături de mama sa! Susţine prin SMS campania de Crăciun „În brațele mamei”!

Ajută un copil să crească alături de mama sa! Susţine prin SMS campania de Crăciun „În brațele mamei”!

Advertoriale
Victoriabank investește în inovații și își întărește statutul de bancă digitală. Rețeaua de bancomate, modernizată cu 100 de ATM-uri de ultimă generație

Victoriabank investește în inovații și își întărește statutul de bancă digitală. Rețeaua de bancomate, modernizată cu 100 de ATM-uri de ultimă generație

Ești în căutarea unei locuințe? Află cum poți cumpăra apartamentul perfect lângă parc, în câțiva pași simpli

Ești în căutarea unei locuințe? Află cum poți cumpăra apartamentul perfect lângă parc, în câțiva pași simpli

Apus, muzică live și atmosferă colorată: maib și agenții imobiliari au celebrat parteneriatele de succes

Apus, muzică live și atmosferă colorată: maib și agenții imobiliari au celebrat parteneriatele de succes

E un efort pe care nu-l putem face
singuri, așa că te așteptăm alături de noi
EMISIUNI
  • Moldova, I am back! | Diana Adamciuc: „Diferența dintre Cluj și Chișinău este că, cel puțin în această țară, eu am sentimentul de «acasă»”
    Moldova, I am back! | Diana Adamciuc: „Diferența dintre Cluj și Chișinău este că, cel puțin în această țară, eu am sentimentul de «acasă»”
  • Copiii știu mai bine: Costum de baie „tigrovîi” și bani destui. De ce avem nevoie pentru o vacanță perfectă (VIDEO)
  • Copiii știu mai bine: „Scump, dom'le, scump!” (VIDEO)
  • Moldova, I am back! | Leo Zbancă: Mie îmi place cel mai mult acasă pentru că avem ce construi, avem la ce visa, avem unde ne porni și avem tare mult lucru (VIDEO)
  • Moldova, I am back! | Gheorghe și Tatiana Cîvîrjic au revenit după 20 de ani acasă și au pus bazele unei afaceri cu aur lichid (VIDEO)
Cele mai populare
  • 1
    Școala din Moldova, între paragină și elită. Exemplul a două școli din r. Orhei, unde unii elevi beneficiază de condiții de top, iar alții nu au nici măcar WC în bloc (VIDEO)
  • 2
    Armata rusă s-a retras de pe Insula Șerpilor. Ministerul Apărării de la Moscova: Gest de bunăvoință
  • 3
    Dumitru Robu crede că sunt șanse ca Ilan Șor să fie extrădat. Ce se întâmplă cu dosarele în care figurează Plahotniuc, Platon și Andronache
  • 4
    Putin îi răspunde lui Johnson la afirmația despre gen și declanșarea războiului în Ucraina: Margaret Thatcher a trimis trupe în Insulele Falkland
Canalul nostru de pe YouTube
Autentificare
Ai uitat parola?
Salvează articolul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Articolele salvate pentru mai târziu, le vei putea găsi în profilul tău.

Urmărește subiectul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Subiectele urmărite le vei putea găsi în profilul tău.