Peste zece mii de apeluri, înregistrate în doar 24 de ore la Serviciul 112. 72% din totalul apelurilor, recepționate în primele cinci secunde

Peste zece mii de apeluri, înregistrate în doar 24 de ore la Serviciul 112. 72% din totalul apelurilor, recepționate în primele cinci secunde

Anul trecut, numărul maxim de apeluri recepționate în doar 24 de ore la numărul de urgență 112 a fost de 10.320, iar numărul minimal înregistrat este de 5.839 apeluri. Conform datelor statistice, la numărul unic de urgență 112 sunt recepționate în primele cinci secunde – 72% din totalul apelurilor, în primele zece secunde – 92% din apeluri, iar în 15 secunde – 96% din apeluri.

Datele mai arată că, în anul 2020 fiecare al doilea apel intrat în sistemul informațional automatizat al Serviciului 112 nu a fost o urgență, comparativ cu anul 2019 fluxul de apeluri non-urgente s-a redus cu aproximativ 9%.

Statistica realizată de Serviciul 112 arată că în anul 2020, în Republica Moldova, la 112 au fost recepționate și procesate 2 592 509 de apeluri.

Media zilnică de apeluri recepționate la 112 reprezintă aproximativ 7.100 de apeluri. Media numărului de apeluri preluate de un operator 112 pentru anul 2020 este de 32 406 apeluri, iar cota maximă privind numărul de apeluri preluate de operatorul 112 este 59 400 apeluri.

Numărul unic de urgență 112 este gratuit în toate țările Uniunii Europene și este rezervat apelurilor ce necesită intervenția serviciilor de urgență.

Reacții la acest articol
Spațiu rezervat vizitatorilor Agora.
Un Emoji sau Sticker va îmbogăți acest articol.