Studiu iData: Care sunt cele mai urmărite posturi, emisiuni TV, prezentatori, precum și subiectele de interes ale moldovenilor

Studiu iData: Care sunt cele mai urmărite posturi, emisiuni TV, prezentatori, precum și subiectele de interes ale moldovenilor

Medicamentele și publicitatea socială despre COVID-19 sunt în topul subiectelor preferate și urmărite la TV de moldoveni în ultima perioadă. Cel puțin, asta asta arată un studiu realizat de Compania Date Inteligente (iData).

La fel, printre brandurile cele mai văzute în cadrul publicității se numără TopSHOP (5,3%), Dormeo (5,0%) și Orange (4,7%).

În ceea ce privește cele mai vizionate posturi de televiziune, PrimeTV ocupă prima poziție, cu 43,25%, și e urmat de Moldova 1 - 33,94% și Jurnal TV - 26,01%.

...

La fel, cei mai urmăriți cinci prezentatori TV sunt Natalia Morari - 22,39%, Natalia Cheptene - 16,69%, Lilu Ojovan - 11,68%, Mariana Rață, cu 9,04%, și Lorena Bogza, cu 4,87%. „Angela Gonța a înregistrat o scădere semnificativă în preferințele respondenților”, menționează experții iData.

Mai mult, în viziunea participanților la sondaj, cele mai corecte știri, reportaje și informații sunt prezentate de Jurnal TV - 13,07%, Pro TV - 12,80%, Prime TV - 11,13%, Publika TV - 9,60% și Moldova 1 - 9,62%.

În cadrul studiului, au fost chestionate 869 de persoane în perioada 12 - 18 februarie. Eroarea maximă de eșantionare e de +/- 3,3%.

Reacții la acest articol
Spațiu rezervat vizitatorilor Agora.
Un Emoji sau Sticker va îmbogăți acest articol.