
Studiu iData: Care sunt cele mai urmărite posturi, emisiuni TV, prezentatori, precum și subiectele de interes ale moldovenilor
Medicamentele și publicitatea socială despre COVID-19 sunt în topul subiectelor preferate și urmărite la TV de moldoveni în ultima perioadă. Cel puțin, asta asta arată un studiu realizat de Compania Date Inteligente (iData).
・
La fel, printre brandurile cele mai văzute în cadrul publicității se numără TopSHOP (5,3%), Dormeo (5,0%) și Orange (4,7%).
În ceea ce privește cele mai vizionate posturi de televiziune, PrimeTV ocupă prima poziție, cu 43,25%, și e urmat de Moldova 1 - 33,94% și Jurnal TV - 26,01%.

La fel, cei mai urmăriți cinci prezentatori TV sunt Natalia Morari - 22,39%, Natalia Cheptene - 16,69%, Lilu Ojovan - 11,68%, Mariana Rață, cu 9,04%, și Lorena Bogza, cu 4,87%. „Angela Gonța a înregistrat o scădere semnificativă în preferințele respondenților”, menționează experții iData.
Mai mult, în viziunea participanților la sondaj, cele mai corecte știri, reportaje și informații sunt prezentate de Jurnal TV - 13,07%, Pro TV - 12,80%, Prime TV - 11,13%, Publika TV - 9,60% și Moldova 1 - 9,62%.
În cadrul studiului, au fost chestionate 869 de persoane în perioada 12 - 18 februarie. Eroarea maximă de eșantionare e de +/- 3,3%.