Cea mai bună lună și cel mai bun prim trimestru pentru Hyundai în Europa. Compania a înregistrat o creștere semnificativă a cererii pentru noua generație i20.
Hyundai Motor a atins, în luna martie, cel mai înalt nivel al inmatriculărilor din toate timpurile, conform ultimelor date publicate de ACEA (Asociația Constructorilor Europeni de Autovehicule). În plus, creșterea semnificativă a cererii pentru noile modele ale gamei a condus la rezultate remarcabile în primul trimestru al anului 2015.
Volumul înmatriculărilor a crescut în luna martie a.c. cu 17,7% comparativ cu aceeași perioada a anului 2014, însumând 55.733 autovehicule noi și o cota de piață de 3,4% pentru Hyundai în Europa. În primul trimestru din 2015, numărul înmatriculărilor s-a majorat cu 9,7% ajungând la 119.855 autovehicule, atingând astfel o cota de piață de 3,3%. În acest context, piața de autoturisme noi a înregistrat o creștere cu 10,8% în martie și cu 8,5% în ansamblul primelor trei luni.
Creșterea cererii pentru noua generatie i20 a contribuit la performanțele companiei. Vânzările modelului s-au majorat cu 31% în comparatie cu aceeași perioada a anului trecut, clasându-se printre cele mai bine vândute autovehicule Hyundai nou lansate. Hyundai Tucson se numără în continuare printre cele mai populare modele, cu o creștere a vânzărilor cu 20%, în comparație cu 2014.
P.
P.
Vezi și aceste știri

Gazul din Moldova, la fel de scump ca în Suedia. Cât costă un metru cub la vecini și în alte țări de pe continentul european

Scholz şi Macron, într-o discuție la telefon cu Putin: I-au cerut „negocieri directe serioase” cu Zelenski
