Potrivit conceptului, orașul acordă prioritate pietonilor și își propune să atenueze blocajul văzut în majoritatea orașelor. Vehiculele autonome, e-Palettes de la Toyota, care urmau să apară la olimpiadele din Tokyo din 2020, vor forma coloana vertebrală a rețelei de transport a orașului: partajare, servicii de livrare, magazine mobile cu amănuntul și hoteluri/spații de lucru mobile.
Orașul facilitează autoturismele autonome, dar și casele inteligente, urba fiind acoperită de senzori, care permit roboților și mașinilor autonome să efectueze sarcini precum reaprovizionarea frigiderului, scoaterea gunoiului și reamintirea rezidenților să facă vizite la medic.
Un proiect comun între Toyota, gigantul japonez de telecomunicații NTT și arhitectul danez Bjarke Ingels, orașul își propune să ajute Toyota să treacă de la „un producător de automobile la o companie de mobilitate”. Bjarke Ingels a proiectat anterior 2 World Trade Center din New York și sediul Google din California.
Un Emoji sau Sticker va îmbogăți acest articol.