În fiecare lună, tendințele care domină industria globală de marketing și advertising sunt rezumate într-un raport scurt, dar cuprinzător al World Economics. Cum variază investițiile și activitățile pe fiecare regiune geografică în ultima lună? Ne arată Global Marketing Index (GMI).
Potrivit acestui indice, în aprilie, bugetele de marketing alocate pentru promovarea digitală și pe mobil au fost în creștere în toate regiunile în timp ce investițiile în TV și în media tradițională au continuat să scadă. Iar asta pentru a doua lună consecutiv, scrie Incont.ro.
Faptul ca marketerii tind să reducă costurile pentru publicitatea TV sau pentru cea din publicațiile tipărite are legătura directă cu comportamentul consumatorilor. Un studiu realizat de compania Accenture, la care au participat 24.000 de subiecți din 24 de țări, arată că în ultimul an consumul media de filme și de TV în general a scăzut cu 13% la nivel mondial.
Pe de altă parte, indicele GMI aferent zonei digitale și de mobil s-a ridicat rapid către valori de 75.2, iar în Statele Unite chiar de 78.4. Mai mult, potrivit IAB și PwC, reclamele pe mobil au primit bugete în creștere de la 17% la 25% din totalul cheltuielilor pentru publicitatea pe internet.