*Acest material este sponsorizat

Snejana Zacepa – antreprenoriat feminin cu succese remarcabile în promovarea culturii vinului din Republica Moldova

Snejana Zacepa – antreprenoriat feminin cu succese remarcabile în promovarea culturii vinului din Republica Moldova
Proiectul de Competitivitate din Moldova

Vinurile Moldovei sunt o carte de vizită a țării noastre și un domeniu în continuă dezvoltare. În ultimii ani, Vinurile Moldovei cunosc succese remarcabile, atât pe piața internă, cât și pe piețele mari, cum ar fi cele din Uniunea Europeană, SUA sau Asia. În spatele succesului vinicol al Moldovei se află oamenii ambițioși și pasionați, care muncesc zilnic ca să dezvolte acest sector și să-și aducă aportul la dezvoltarea țării. În ultima vreme, contrar stereotipurilor, tot mai multe femei din Moldova se implică cu success în domeniul vitivinicol și ne dovedesc că o afacere profitabilă este posibilă și acasă, în Republica Moldova.

Snejana Zacepa este una dintre persoanele care promovează cu succes Vinurile Moldovei, atât pe plan național, cât și internațional. Snejana este președintele Clubului de Amatori de Vinuri din Moldova și fondatoarea Vinotecii și a sălii de degustare Wine.md.

Proiectul de Competitivitate din Moldova, finanțat de USAID, Suedia și UK, a susținut dezvoltarea sălii de degustare Wine.md cu scopul de a crea anumite centre de promovare a culturii vinului, unde vor avea loc degustări profesioniste, concursuri de specialitate, instruiri pentru somelieri ș.a.m.d. Sala de degustare Wine.md este amplasată chiar în centrul Chișinăului, pe strada București. Până prezent, sala de degustare Wine.md a găzduit mii de oaspeți: amatori locali de vinuri, dar și turiști străini, sau delegații oficiale, organizate de către Oficiul Național al Viei și Vinului.  

Wine.md a început ca o platformă online dedicată vinurilor moldovenești de la micii producători, iar pe parcurs, proiectul s-a dezvoltat în mai multe categorii. Wine.md mai este și distributor pe Moldova pentru vinăriile mici, și susține micii producători pentru a le promova producția în cât mai multe puncte de distribuție din țară. Susținerea micilor producători  reprezintă un aspect foarte important pentru micii vinificatori, căci îi scutește de partea logistică și asigură prezența vinurilor de calitate în mai multe localuri și magazine din segmentul retail.

Din dragoste pentru tradițiile vinicole ale țării și promovarea culturii vinului, Snejana a fondat Clubul Iubitorilor de Vin din Moldova, un club pentru pasionații și cunoscătorii de vinuri moldovenești.

Succesul wine.md a inspirat-o pe Snejana  să diversifice ofertele pentru consumatori și să reușească exportul vinurilor moldovenești căte mai multe țări din Uniunea Europeană. 

Snejana nu s-a oprit aici și a lansat vinoteca și sala de degustare Wine.md, unde oaspeții locali, dar și turiștii străini, pot procura vinurile noastre, sau pot participa la o degustare de vinuri ca la carte, într-o atmosferă ospitalieră și tradițională, într-o ambianță caldă și prietenească .

Datorită suportului primit în cadrul Proiectului de Competitivitate din Moldova, finanțat de USAID, Suedia și UK, vinoteca a fost înzestrată cu un enomat profesional de degustare, un utilaj modern de servire a vinului, în Republica Moldova.  

„Ne mândrim sa fim prima vinoteca din Moldova care oferă turiștilor oportunitatea de a degusta vinurile moldovenești într-o ambianță confortabilă, unde aceștia pot beneficia de o deservire de calitate și un enomat profesional de servire a vinurilor. Vinoteca noastră oferă cel mai mare asortiment de vinuri din țară, iar personalul nostru impresionează prin profesionalismul deservirii și cunoașterea profundă a pieței vinicole. Inca din 2010 am dezvoltat o platforma online pentru ca iubitorii de un vin bun sa poate procura vinurile noastre online”, a declarat Snejana.

Pentru vinotecă sunt alese doar cele mai reprezentative vinuri, acestea fiind mai întâi degustate și apreciate chiar de reprezentanții vinotecii, ca mai apoi să treacă testul final - cel al consumatorului.

„Pentru alegerea vinului organizăm o degustare internă, ca să cunoaștem vinul și să știm cum să vorbim despre el. Mergem în vizită la vinărie, dacă este posibil, iar aprobarea finală o lăsăm clienților. În perioada de testare de 6 luni, analizăm vânzările și feedback-ul de la cumpărători, astfel are loc alegerea vinurilor pentru vinotecă și sala de degustare Wine.md.  Fiecare dintre noi percepe vinul individual, iar fiecare vin are șansa la existență”, ne-a spus Svetlana.

Vinoteca și sala de degustare Wine.md este deschisă pentru a colabora cu fiecare producător de vinuri din țară, indiferent dacă e vorba de producători mari sau mici. Astfel, Svetlana are încredere că sectorul vitivinicol și cel al turismului vinicol din Republica Moldova va avea parte de un viitor strălucit.

„Viitorul este cu vin calitativ, sănătos, cu țară dezvoltată și deschisă pentru oaspeți. Moldova este renumită pentru ospitalitatea sa. Cu cât mai mulți turiști vom primi, cu atât mai mult vinul nostru va beneficia de șansa de a obține succese remarcabile pe plan internațional.”

P.

Vezi și aceste știri
#ePosibilAcasă – istoriile oamenilor din șase domenii care își creează un viitor prosper acasă, în Republica Moldova

#ePosibilAcasă – istoriile oamenilor din șase domenii care își creează un viitor prosper acasă, în Republica Moldova

Kiev: O echipă de medici au reușit să facă o operație pe cord chiar în timpul deconectărilor de electricitate

Kiev: O echipă de medici au reușit să facă o operație pe cord chiar în timpul deconectărilor de electricitate

Papa Francisc: „Mă rog pentru liderii din Ucraina. A lor e datoria să ia decizii în perspectivă pentru pace”

Papa Francisc: „Mă rog pentru liderii din Ucraina. A lor e datoria să ia decizii în perspectivă pentru pace”

Advertoriale
Farmacia Familiei deschide cea mai mare Hyper Farmacie DITA din țară!

Farmacia Familiei deschide cea mai mare Hyper Farmacie DITA din țară!

Moda trebuie să fie online! Despre fashion și inovație la cea de-a 7-a ediție Moldova In Fashion Conference (VIDEO)

Moda trebuie să fie online! Despre fashion și inovație la cea de-a 7-a ediție Moldova In Fashion Conference (VIDEO)

Cât costă să găsești angajați cu ajutorul unei companii de recrutare

Cât costă să găsești angajați cu ajutorul unei companii de recrutare

EMISIUNI
  • Moldova, I am back! | Alina Perju, tânăra care a revenit din Franța pentru a îmbunătăți viața sătenilor din sudul țării
    Moldova, I am back! | Alina Perju, tânăra care a revenit din Franța pentru a îmbunătăți viața sătenilor din sudul țării
  • Prepare for Future #10. Svetlana Dimitrioglo și Cătălina Bacalâm, despre digitalizarea globală a industriei fashion
  • DESCIFRAT| Interesele din spatele spargerilor de Telegram și securitatea cibernetică în era tehnologiilor informaționale (VIDEO)
  • PROFESIONIȘTII|Event-manager: „Poate cădea decorul, să nu vină un invitat special, orice se poate întâmpla”
  • Moldova, I am back! | Dmitri Moruz: „Vrem ca toți reprezentanții minorităților naționale și etnice din Republica Moldova să se simtă acasă și nimeni să nu plece din țară”
Cele mai populare
  • 1
    Deputat PAS: CMC, prin majorarea tarifelor la apă și canalizare, și-au depășit atribuțiile. Deciziile vor fi contestate
  • 2
    R. Moldova va procura mai multă energie electrică din România. Care sunt prețurile anunțate de Energocom
  • 3
    Toate centralele nucleare ale Ucrainei au fost reconectate la rețeaua electrică. Este restabilită asigurarea cu energie electrică
  • 4
    A expirat termenul de acțiune a documentului privind interconectarea rețelelor de telefonie de pe cele două maluri ale Nistrului
Canalul nostru de pe YouTube
Autentificare
Ai uitat parola?
Salvează articolul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Articolele salvate pentru mai târziu, le vei putea găsi în profilul tău.

Urmărește subiectul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Subiectele urmărite le vei putea găsi în profilul tău.