Un produs cosmetic inovator și eficient nu este neapărat scump! Iată doar câteva repere de care să ținem cont

Un produs cosmetic inovator și eficient nu este neapărat scump! Iată doar câteva repere de care să ținem cont

Istoria inovației Garnier datează din 1904 în Blois, Franța. Alfred Amour Garnier a dezvoltat prima loțiune de păr pe bază de plante, iar acest produs unic de întărire a părului, a devenit un adevărat bestseller. Milioane de oameni au încredere în marca franceză, grație remediilor inovative pentru îngrijirea părului, pielii feței și a corpului. Există mai mulți factori definitorii, pentru care brandul a cunoscut un succes inegalabil în întreaga lume. 

Produsele cosmetice au la bază doar ingrediente naturale. Mai mult decât atât, a fost prima companie care a creat remediile cu protecție solară. SPF-ul a fost o adevărată descoperire, utilizată pe deplin de către orice persoană. Inițial, au fost concepute remedile pentru îngrijirea părului, mai apoi, au apărut produsele de îngrijire corporală.

{{blockquote\?Garnier a ținut mereu pasul cu dorințele publicului și progresele științifice. Astfel, formulele au fost dezvoltate pe baza ingredientelor inofensive și noilor tehnologii în producție. În listă sunt incluse doar componente testate dermatologic, care s-au depistat a fi eficiente și benefice.

Publicitate

Din primii ani de activitate și până astăzi, brandul continuă să susțină tot ceea ce este natural. Fondatorul mărcii susține că pentru a păstra și a spori frumusețea, trebuie valorificat ceea ce oferă natura. Garnier promovează grija pentru sănătate, deoarece sănătatea este o condiție prealabilă pentru frumusețe.||

Autor:

Gingășie și tandrețe pentru toți

Garnier este un expert global în vopsirea și îngrijirea părului, feței și a corpului. Produsele inovatoare de înfrumusețare sunt accesibile, pentru a satisface toate nevoile bărbaților și femeilor din întreaga lume. Raportul dintre preț și calitate este o caracteristică distinctivă a remediilor, care au un efect ușor, texturi confortabile și arome neutre. Toate cosmeticele sunt repartizate pe game adaptate caracteristicilor pielii. Există remedii pentru tenul acneic, deshidratat, uscat, sensibil, normal sau mixt. De asemenea, produse anti-îmbătrânire, pentru eliminarea toxinelor sau refacerea elasticității pielii.

În armonie cu natura

Astăzi, marca este reprezentată în peste 120 de țări din întreaga lume, cu un portofoliu larg de remedii. În producția de ambalaje se utilizează materiale biodegradabile, ceea ce reduce impactul negativ asupra mediului. În 2019, s-au economisit 3.670 de tone de plastic folosind materiale reciclate. Până în 2025, toate ambalajele vor fi realizate din 100% plastic reciclat și vor fi 100% reciclabile.

...

Cele mai populare

Agora

AGORA își propune să devină cea mai credibilă instituție media din Republica Moldova prin calitatea și diversitatea conținutului, să fie prima alegere a cititorilor pentru știrile și analizele online.

REȚELE SOCIALE

  • Facebook
  • Instagram
  • Youtube
  • Twitter
  • Telegram
  • RSS Feed

APLICAȚIE

  • App Store
  • Google Play
© 2023 Interact Media SRL
  • Mastercard
  • Visa
  • PayPal