*Acest material este sponsorizat

Crește vizibilitatea mărcii tale comerciale cu ajutorul rețelelor sociale. La ce să atragi atenția

Crește vizibilitatea mărcii tale comerciale cu ajutorul rețelelor sociale. La ce să atragi atenția
Talmazan School

Nu există un moment potrivit pentru a-ți crește vizibilitatea paginii pe platformele de social media, din acest motiv poți face acest lucru începând de acum. Pe lângă asta, este important să consideri acest fapt un obiectiv permanent. Cu siguranță, odată cu creșterea vizibilității pe pagină vei atrage mai mulți clienți, fapt care va crește și vânzările, acesta fiind un must pentru orice afacere. Fiecare platforma ale avantajele ei, de aceea trebuie să fii la curent cu ce îți poate oferi fiecare. 

„Facebook, de exemplu este ideal pentru a lua legături cu un grup mai mare de persoane. Crearea unei pagini de Facebook pentru afacerea ta te poate ajuta să-ți informezi clienții sau potențialii clienți despre cele mai recente evoluții legate de afacerea ta”, spun cei de la Talmazan School.

„Dacă te folosești de Facebook ești cu siguranță familiarizat și cu Messenger-ul și anume conversațiile prin intermediul acestuia. Un mod inteligent este plasarea mărcii în centrul conversației pentru a construi relații semnificative cu potențialii sau actualii clienți.

Instagram este platforma care are pentru afaceri opțiunea de a crea profiluri business, unde poți indica sfera exactă din care face parte afacerea ta. Instagram este considerată platforma perfectă pentru prezentarea produselor sau pentru dezvoltarea unei idei vizuale ca marcă. Prin intermediul acestuia poți distribui imagini și clipuri audienței.

Ultima platformă pe care dorim să o menționăm este WhatsApp și posibilitatea creării unui profil de afaceri. Cu toate că nu este la fel de popular ca Facebook sau Instagram, aceasta platformă te ajută pe tine, dar și clienții tăi să fie direcționați către site-ul web sau magazinul online. 

Nu este un secret că anume prin intermediul reclamelor ajungi la o audiență mai largă, de aceea trebuie să alegi conștiincios ce fel de obiectiv de publicitate ți se potrivește cel mai bine pentru reclama ta. Dintre obiectivele de publicitate fac parte cel de Vizibilitate a Mărcii, de Impact și Vizionări de Clip Video.

Vizibilitatea mărcii

Dacă e să îl menționăm pe cel de Vizibilitate a mărcii, ele sunt cel mai comune pentru Facebook și Instagram fiind considerate versatile și tind să atragă mai mult atenția indiferent de formatul acestora, Video, Carousel sau Experiență Instant. Acestea au menirea să ajungă la persoanele care prezintă șanse mai mari să își amintească de reclama ta și ajută la îmbunătățirea gradului de recognoscibilitate a mărcii. 

Impact

Atunci când folosim obiectivul de impact, Facebook îți va arăta tipul de reclamă pe care îl alegi numărului maxim de persoane ce se află în audiența ta țintă de pe Facebook, Instagram, Messenger sau WhatsApp. Totodată, poți stabili de câte ori poate vedea o persoană reclama, dar și intervalul dintre fiecare afișare.

Vizionări de videoclip

În caz că ai drept scop mărirea vizibilității folosind reclamele video, atunci obiectivul de Vizionări de Videoclip te poate ajuta să realizezi conexiuni profunde cu persoanele ce prezintă o șansă mai mare să-ți urmărească clipul timp de 2 secunde, 15 secunde sau chiar mai mult. Cu cât reușești mai mult timp să-i menții interesați, cu atât șansa de ai transforma în potențiali clienți crește.

Următorul, dar și ultimul pas este alegerea modalității prin care reclamele vor ajunge la audiența ta, licitație, impact și frecvență sau puncte de rating țintă.

Licitația

Această modalitate livrează cele mai relevante reclame și cu cele mai bune rezultate din campania ta. Tipul dat de achiziție oferă mai multă flexibilitate în ceea ce privește reclamele ce urmează să fie vizualizate de utilizatori.

Impact

Dacă scopul tău este controlul asupra frecvenței persoanelor care îți vizualizează reclama și ordinea acesteia, atunci trebuie să selectezi opțiunea de achiziție Impact și Frecvență.

Puncte de rating țintă

Ultima modalitate prezentată îți permite să achiziționezi campanii video folosind Punctele de rating țintă verificate conform nișei care apare pe Facebook sau Instagram.  

Dacă veți urmări toți pașii suntem siguri că vizibilitatea mărcii va crește considerabil într-un timp foarte scurt aducând companiei un procentaj de creștere a vânzărilor, nu doar a statisticilor, un lucru cu adevărat pozitiv”, mai notează echipa Talmazan School.

P.

Vezi și aceste știri
Dumitru Talmazan, despre schimbările în SMM pe timp de pandemie, tendințe, afacerea din Chicago, tinerii antreprenori, familie | Nota de Plată (VIDEO)

Dumitru Talmazan, despre schimbările în SMM pe timp de pandemie, tendințe, afacerea din Chicago, tinerii antreprenori, familie | Nota de Plată (VIDEO)

Cum să dezvolți Strategii Efective de Social Media pentru Branding? Sfaturi de la Dumitru Talmazan

Cum să dezvolți Strategii Efective de Social Media pentru Branding? Sfaturi de la Dumitru Talmazan

Ce-am învățat la Facebook START. O recenzie a cursului de la Talmazan School: „Noi lucrăm în Facebook cu ochii închiși, uneori” (VIDEO)

Ce-am învățat la Facebook START. O recenzie a cursului de la Talmazan School: „Noi lucrăm în Facebook cu ochii închiși, uneori” (VIDEO)

Advertoriale
LUXADAL DENT – locul în care experiența unică a pacientului reprezintă scopul echipei zi de zi

LUXADAL DENT – locul în care experiența unică a pacientului reprezintă scopul echipei zi de zi

Acum și în sectorul Râșcani! Kaufland a deschis cel de-al patrulea magazin din Chișinău (FOTO, VIDEO)

Acum și în sectorul Râșcani! Kaufland a deschis cel de-al patrulea magazin din Chișinău (FOTO, VIDEO)

Descoperă noile oferte Moldcell potrivite pentru toată familia

Descoperă noile oferte Moldcell potrivite pentru toată familia

EMISIUNI
  • PROFESIONIȘTII | Activist civic: „Există stereotipurile că tot ce fac oamenii din ONG-uri, fac doar pentru bani. Acei oameni nu sunt activiști civici” (VIDEO)
    PROFESIONIȘTII | Activist civic: „Există stereotipurile că tot ce fac oamenii din ONG-uri, fac doar pentru bani. Acei oameni nu sunt activiști civici” (VIDEO)
  • Prepare for Future #11, Marcela Lefter - Viitorul energetic al Moldovei și al întregii planete
  • Moldova, I am back! | Alina Perju, tânăra care a revenit din Franța pentru a îmbunătăți viața sătenilor din sudul țării
  • Prepare for Future #10. Svetlana Dimitrioglo și Cătălina Bacalâm, despre digitalizarea globală a industriei fashion
  • DESCIFRAT| Interesele din spatele spargerilor de Telegram și securitatea cibernetică în era tehnologiilor informaționale (VIDEO)
Cele mai populare
  • 1
    Gradul de vulnerabilitate pentru compensații la energia consumată, deja disponibil pe compensatii.gov.md. Cum verificăm
  • 2
    Unde se pot adresa cetățenii nemulțumiți de categoria de vulnerabilitate energetică atribuită
  • 3
    78% dintre toți solicitanții de compensații au fost încadrați în categoria foarte vulnerabilă. Statistică expusă de Dan Perciun
  • 4
    Prețul de achiziție a gazelor naturale pentru luna decembrie va fi de 785 de dolari pentru o mie de metri cubi
Canalul nostru de pe YouTube
Autentificare
Ai uitat parola?
Salvează articolul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Articolele salvate pentru mai târziu, le vei putea găsi în profilul tău.

Urmărește subiectul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Subiectele urmărite le vei putea găsi în profilul tău.