După ce a pierdut cu scandal alegerile prezidențiale, Donald Trump a devenit tot mai puțin vizibil în media americană. Într-un articol de analiză, The Washington Post sugerează că interesul și atenția opiniei publice față de fostul șef de stat s-au prăbușit în ultimele luni.
Potrivit jurnaliștilor americani, în martie, cea mai mare parte a atenției față de Trump dispăruse deja. Căutările pe Google despre fostul președinte au devenit mai puține decât în iunie 2015, la fel ca și aparițiile la televiziuni. Media mențiunilor despre Trump a revenit la nivelurile înregistrate în noiembrie 2015.
Vârful popularității lui Trump a fost înregistrat în toamna lui 2016, moment din care a început să scadă treptat.
În aprilie 2015, interesul pentru căutările despre Donald Trump a fost sub 1% din vârful atins în noiembrie 2016.
Același model a fost valabil și pentru televiziune. Chipul lui Trump a apărut la televizor timp de aproximativ 144 de minute în aprilie 2015, potrivit Stanford Cable TV News Analyzer, mult mai puțin decât cele 109 ore care aveau să vină în octombrie 2016.
El a ocupat aproximativ 0,06% din segmentele de 15 secunde care au fost difuzate pe CNN, MSNBC, Fox News și Fox Business, potrivit GDELT, comparativ cu media de aproape un sfert din aceste segmente în noiembrie 2016.
În prezent, nivelul de popularitate a revenit la cel din anul 2015, înainte ca Trump să devină președinte.
Vezi și aceste știri

Donald Trump nu exclude că ar putea candida la prezidențialele din 2024. Prima apariție publică după asaltul asupra Capitoliului

Foștii consilieri ai lui Donald Trump: Fostul președinte al SUA s-a oferit să-l ducă pe Kim Jong Un acasă cu avionul prezidențial
