De fapt, compania franceză Chanel este cea care a intentat procesul, considerând că Huawei a încercat să le imite faimosul logo. Judecătorii au decis că desenul chinezilor este diferit, prin faptul că e vertical și nu are liniile la fel de rotunjite și late ca cele ale lui Chanel.
Totul a început în 2017, când firma chineză producătoare de echipamente de telecomunicații a cerut protecție pe piața UE pentru logoul care a devenit, ulterior, motiv de dispută. Compania Chanel s-a opus, argumentând că cele două semicercuri sunt similare logo-ului francezilor. Doi ani mai târziu, Oficiul Proprietății Intelectuale UE a respins acuzația, menționând că cele două nu pot fi confundate. Mai târziu, Chanel a contestat decizia la Tribunalul Uniunii Europene, care, în cele din urmă, adică miercuri, 21 apriliei 2021, a respins obiecția.
Ultima hotărâre poate fi atacată la Curtea de Justiție UE. Chanel a refuzat să comenteze situația.