Pe parcursul zilei de 17 iunie, mai multe persoane au întâmpinat dificultăți în achitarea cu cardurile bancare, utilizarea aplicațiilor mobile, dar și a POS-terminalelor de la Victoriabank. La scurt timp, responsabilii din cadrul băncii au venit cu un mesaj în care și-au cerut scuze pentru eorile din sistem.
„Din cauza unei erori în funcționarea unui echipament, temporar funcționează cu deficiente, aplicațiile VB24 Pay, VB24 Web, VB24 Mobile. La fel ATM-le și a POS-terminalelor întâmpina deficiențe. Lucrăm pentru remedierea cât mai urgență a problemei. Ne pare rău pentru incomoditățile create”, se arată în mesajul postat de reprezentanții băncii.
Oamenii s-au arătat nemulțumiți de lucrările de mentenanță.
Internauții au susținut că au întâmpinat dificultăți și la Eximbank, dar anunțuri oficiale nu au fost făcute de alte bănci din Republica Moldova.
Vezi și aceste știri

Intervenții în 24 de ore: Zeci de automobile, ambulanțe și transport de pasageri au solicitat salvatorii pentru deblocare din nămeți (FOTO/VIDEO)

Coreea de Nord neagă că trimite armament Rusiei. Ce spun oficialii de la Phenian

R. Moldova a acumulat în total donații de 290,2 mil. de lei pentru gestionarea crizei refugiaților. Iată de unde vin banii și cum au fost distribuiți
Advertoriale

Microinvest susține agricultorii din Moldova cu CREDITE AGRO de până la 7 000 000 lei

Scopul și valorile reînnoite ale maib prezentate întregii echipe
