AGORA este cea mai echidistantă instituție media online, în ce privește abordarea campaniei electorale. Portalul nostru a mediatizat echilibrat evenimentele electorale din ultima perioadă. Concluziile se conțin în cel de-al doilea raport al Asociației Presei Independete (API).
Directorul executiv al API, Petru Macovei a ținut să menționeze despre seria de interviuri DE LA 11, lansată de AGORA în data de 11 iunie. Acest proiect media presupune realizarea a câte un interviu cu reprezentanții fiecăruia dintre concurenții electorali, iar discuția este construită din șase întrebări complexe și cinci întrebări bliț, la care invitații răspund cu „da” sau „nu”.
„Toate interviurile au fost echilibrate. Moderatoarea a fost corectă și echidisitantă în aceste materiale”, a subliniat Pentru Macovei.
„Din punctul meu de vedere, este un model de cum ar trebui să arate un grafic al unei instituții media care se gândește la reputația sa și are grijă de informarea cetățenilor. O să vedeți că toți concurenții electorali au fost puși într-un context neutru. O singură excepție este în ceea ce privește blocul electoral BeCS. În general, AGORA este de departe portalul, din cele 10 monitorizate de noi, care are cea mai responsabilă abordare în această campanie electorală”, a adăugat directorul API.
Monitorizarea a fost realizată în perioada 11-20 iunie și a vizat 10 portaluri de știri online.
Vezi și aceste știri

Monitorizarea presei: AGORA a avut o politică editorială echilibrată și echidistantă în timpul campaniei electorale

#prieteniiAGORA | Oxana Iuteș: Presa independentă face eforturi enorme ca să reziste

„Tot mai multe instituții media vor băga o taxă lunară pentru acces la materialele lor”: Vloggerul Ilie Plămădeală, despre presa independentă (VIDEO)
Advertoriale

10% cashback la achitările în farmacii sau servicii comunale, cu cardul social Victoriabank

EXIMBANK lansează proiectul EU4Business - 5 milioane euro pentru dezvoltarea afacerilor locale
