Per total concursul numără 15 nominalizări şi 14 categorii la care au putut aplica pretendenţii pentru cele mai onorifice distincţii oferite doar pentru rezultate remarcabile dovedite.
La cea de a 18- a ediție, din 100 de mărci comerciale înregistrate în concurs, 94 au fost premiate ca fiind cele mai reușite în cadrul diferitor nominalizări, precum: Debutul anului; Afaceri de familie; Business Online; Export; Femeia în Afaceri; IMM-ul Favorit al anului; Inter; Liderul anului; Rebranding; Marca Comercială Responsabilă social; Contribuție Importantă la Dezvoltarea Sustenabilă (Durabilă), Aprecierea consumatorilor, Reputație și încredere etc.
Obiectivitatea desemnării învingătorilor concursului este asigurată de evaluarea calitativă din partea juriului profesionist constituit din reprezentanți ai instituțiilor publice și obștești, specialiști în domeniul marketingului, publicității, proprietății intelectuale, protecției consumatorilor, reprezentanții mediului de afaceri etc., dar și pe baza opiniei consumatorilor.
Concursul „Marca Comercială a Anului 2020” a fost lansat de Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova, în comun cu Agenția de Stat pentru Proprietatea Intelectuală
Un Emoji sau Sticker va îmbogăți acest articol.