Marca KIA prezintă noul logotip și slogan, acum și în Moldova. Timp îndelungat întreaga corporație a fost dedicată acestor transformări, concepute pentru a schimba obiectivele și filosofia companiei și pentru a lăsa mișcarea să inspire. „Movement that inspires” - acesta este noul slogan al companiei.
KIA Corporation a dezvăluit noul său logotip și slogan la nivel global, iar acesta simbolizează transformarea îndrăzneață a producătorului de automobile și noile sale obiective. Introducerea noului logotip reflectă angajamentul KIA de a conduce industria auto din viitor prin redefinirea practic a tuturor aspectelor afacerii sale.
Noul logotip simbolizează o nouă eră pentru marca KIA și noile valori pe care promite să le ofere clienților prin viitoarele vehicule și servicii.
Linia ritmică, neîntreruptă a logo-ului, transmite dorința companiei de momente inspiraționale, iar simetria sa demonstrează încredere. Mișcarea ascendentă a logo-ului reflectă ambiția crescândă a KIA pentru marca sa și, mai important, ceea ce oferă clienților săi.
„Noul logo KIA reflectă angajamentul companiei de a deveni un simbol al schimbării și inovației”, a declarat Ho Son Sung, președinte și CEO KIA.
Industria auto trece printr-o perioadă de transformare rapidă iar KIA se modelează și se adaptează activ la aceste schimbări. Noul nostru logo reflectă dorința noastră de a inspira clienții pe măsură ce nevoile lor de mobilitate evoluează și este un stimulent pentru oamenii noștri să abordeze provocările cu care ne confruntăm într-o industrie în schimbare rapidă.
P.
Vezi și aceste știri

Rusia nu va mai vinde petrol țărilor care aplică plafoane de preț pentru exporturile Moscovei. Decretul lui Putin, în vigoare începând de astăzi

Ceban, supărat pe consilierii socialiști: Regret foarte mult că foștii mei colegi bat mână PAS-ului și fac front comun anti-primar
