Brandul de țară al Republicii Moldova, cunoscut ca „Pomul vieții” este principalul element folosit pentru a promova țara noastră în lume și a atrage turiștii. „Pomul vieţii” adună mai multe elemente naţionale care să reprezinte în lume Republica Moldova: un trandafir, fructe, busuioc, pahare cu vin, legume, inimă și cruce, informează Agora.
Mai jos vedem ce semnificație are fiecare element al „Copacului”:
Vezi și aceste știri

Pe urmele copiilor dispăruți: Doar într-un singur an, 10 copii au fost abuzați sexual

Partidul Socialiștilor a ieșit și azi în fața Parlamentului. Protestatarii cer demisia Guvernului și Maiei Sandu (LIVE)

Codul Electoral al R. Moldova va fi modificat. Igor Grosu: Până la sfârșitul anului să aprobăm versiunea finală (LIVE)
Advertoriale

METRO a provocat viitorii bucătari să concureze în „rețete delicioase” la Campionatul Gastronomic pentru Juniori

Lansarea proiectului „Clean technology innovation programme for SMEs and start-ups in the Republic of Moldova (GCIP Moldova)”
