#Neam pornit 2021: Un brand book și o broșură - premiere de promovarea a Republicii Moldova ca produs turistic

#Neam pornit 2021: Un brand book și o broșură - premiere de promovarea a Republicii Moldova ca produs turistic

Agenția de Investiții vine cu premiere în promovarea țării noatre pe piața turistică globală. Astfel, pentru ca oamenilor să le fie mai ușor să facă cunoștință cu Moldova, a fost creat un brand book, care poate fi accesat pe site-ul pomulvietii.md. O altă premieră, susțin organizatorii e o nouă broșură a Republicii Moldova, care într-un limbaj autentic vine să povestească despre diversitatea de tradiții pe care o avem. 

Directoarea Agenției de Investiții, Rodica Verbeniuc a explicat cum poate fi accesat și utilizat brand book-ul.

„În rubrica sub-branduri se va regăsi atât ghidul de utilizare a brandului de țară cât și ghidul de utilizare a brandului pentru industria turistică. Acesta poate fi descărcat și poate fi utilizat. Tot acolo se află și cererea de solicitare pentru utilizare care se completează online, electronic, atât de cetățenii din R. Moldova cât și de cei din diasporă. Puteți să aplicați și să primiți brand book-ul și drepturile de utilizare”, a menționat Rodica Verbeniuc.

Publicitate

Instituția a elaborat și o nouă broșură de prezentare a Moldovei, care povestește despre diversitatea de tradiții a țării.

Broșura este compusă din trei capitole, o hartă turistică care conține inclusiv rute și trasee, o incursiune istorică și o relatare despre lucrurile autentice.

„Primul - Descoperă Moldova, face o incursiune istorică despre acest meleag, trecând toate etapele Imperiul Otoman, Imperiul Rus, România Mare, URSS și periaoda de independentă. Capitolul doi - Călătorește, pune accentul pe păduri, rezervații naturale, lacuri, peisaje, dar și festivaluri, activități, vinării. Capitolul trei - Harta Turistică, cu ruta Ștefan cel Mare, conexiuni înspre România, ruta vinului, precum și câteva trasee de hiting”, a explicat vice directorul Agenției de investiții, Ion Iordache.

Agenția de Investiții anunță că va prelungi campania Neam Pornit, de această dată însă Neam Pornit Vaccinați, pentru ca să dea tonalitate responasibilității sociale, menționează responsabilii.

Instituția lansează un chalange, care va dura o lună, acesta constă în filmarea unui clip video în care oamenii să danseze pe ritmul cântecului Lăutar, interpretat de Pasha Parfeni, pe fundalul celei mai frumoase locații din satul, orașul lor.

Agora

AGORA își propune să devină cea mai credibilă instituție media din Republica Moldova prin calitatea și diversitatea conținutului, să fie prima alegere a cititorilor pentru știrile și analizele online.

REȚELE SOCIALE

  • Facebook
  • Instagram
  • Youtube
  • Twitter
  • Telegram
  • RSS Feed

APLICAȚIE

  • App Store
  • Google Play
© 2023 Interact Media SRL
  • Mastercard
  • Visa
  • PayPal