#Neam pornit 2021: Un brand book și o broșură - premiere de promovarea a Republicii Moldova ca produs turistic

#Neam pornit 2021: Un brand book și o broșură - premiere de promovarea a Republicii Moldova ca produs turistic
Captură de ecran

Agenția de Investiții vine cu premiere în promovarea țării noatre pe piața turistică globală. Astfel, pentru ca oamenilor să le fie mai ușor să facă cunoștință cu Moldova, a fost creat un brand book, care poate fi accesat pe site-ul pomulvietii.md. O altă premieră, susțin organizatorii e o nouă broșură a Republicii Moldova, care într-un limbaj autentic vine să povestească despre diversitatea de tradiții pe care o avem. 

Directoarea Agenției de Investiții, Rodica Verbeniuc a explicat cum poate fi accesat și utilizat brand book-ul.

„În rubrica sub-branduri se va regăsi atât ghidul de utilizare a brandului de țară cât și ghidul de utilizare a brandului pentru industria turistică. Acesta poate fi descărcat și poate fi utilizat. Tot acolo se află și cererea de solicitare pentru utilizare care se completează online, electronic, atât de cetățenii din R. Moldova cât și de cei din diasporă. Puteți să aplicați și să primiți brand book-ul și drepturile de utilizare”, a menționat Rodica Verbeniuc. 

Instituția a elaborat și o nouă broșură de prezentare a Moldovei, care povestește despre diversitatea de tradiții a țării. 

Broșura este compusă din trei capitole, o hartă turistică care conține inclusiv rute și trasee, o incursiune istorică și o relatare despre lucrurile autentice.

„Primul - Descoperă Moldova, face o incursiune istorică despre acest meleag, trecând toate etapele Imperiul Otoman, Imperiul Rus, România Mare, URSS și periaoda de independentă. Capitolul doi - Călătorește, pune accentul pe păduri, rezervații naturale, lacuri, peisaje, dar și festivaluri, activități, vinării. Capitolul trei - Harta Turistică, cu ruta Ștefan cel Mare, conexiuni înspre România, ruta vinului, precum și câteva trasee de hiting”, a explicat vice directorul Agenției de investiții, Ion Iordache.

Agenția de Investiții anunță că va prelungi campania Neam Pornit, de această dată însă Neam Pornit Vaccinați, pentru ca să dea tonalitate responasibilității sociale, menționează responsabilii. 

Instituția lansează un chalange, care va dura o lună, acesta constă în filmarea unui clip video în care oamenii să danseze pe ritmul cântecului Lăutar, interpretat de Pasha Parfeni, pe fundalul celei mai frumoase locații din satul, orașul lor. 

Avem puterea să ne ajutăm unii pe ceilalți….

Dacă și tu crezi că ceea ce citești pe acest site sunt informații importante, atunci susține munca redacției AGORA cu un abonament digital ca să devină mai bună, să facă știri deosebite, interviuri mai interesante, articole și povești care să te facă să vrei să le recitești și să le distribui prietenilor tăi.

Mai mult, răsplătim fiecare abonat cu un set de produse locale, împachetate cu dragoste de echipa de la From the Heart Shop, astfel contribuim împreună la promovarea produselor de-acasă, din Moldova.

Devino de astăzi Susținător, Fan sau Ambasador AGORA

Vezi și aceste știri
Lansat pentru a redeschide economia și turismul în UE, certificatul digital european COVID-19 intră în vigoare începând cu 1 iulie

Lansat pentru a redeschide economia și turismul în UE, certificatul digital european COVID-19 intră în vigoare începând cu 1 iulie

Un blogger și-a rupt pașaportul pe scena unui eveniment care promova turismul în Moldova. Motivul pentru care a făcut asta (VIDEO)

Un blogger și-a rupt pașaportul pe scena unui eveniment care promova turismul în Moldova. Motivul pentru care a făcut asta (VIDEO)

Membrii Asociației Patronale a Industriei Turismului cer să fie imunizați în etapa a doua de vaccinare

Membrii Asociației Patronale a Industriei Turismului cer să fie imunizați în etapa a doua de vaccinare

Advertoriale
Maib continuă lanțul de modernizări. Acum Sucursala Bălți are un nou design modern și comod pentru clienți

Maib continuă lanțul de modernizări. Acum Sucursala Bălți are un nou design modern și comod pentru clienți

  „Dăruiește magia de Crăciun” alături de FinComBank

„Dăruiește magia de Crăciun” alături de FinComBank

Bugetarea participativă în zona de securitate: 426.000 lei alocați pentru proiecte comunitare

Bugetarea participativă în zona de securitate: 426.000 lei alocați pentru proiecte comunitare

E un efort pe care nu-l putem face
singuri, așa că te așteptăm alături de noi
EMISIUNI
  • Copiii știu mai bine: Ce-și doresc femeile? Ce-și doresc bărbații? (VIDEO)
    Copiii știu mai bine: Ce-și doresc femeile? Ce-și doresc bărbații? (VIDEO)
  • Copiii știu mai bine: Pune-un ban deoparte (VIDEO)
  • Copiii știu mai bine: Totul despre bani (VIDEO)
  • Copiii știu mai bine: Care-i treaba cu șefii, ce mașini conduc și de ce au camere video în birou (VIDEO)
  • Copiii știu mai bine: Soluții noi pentru probleme vechi sau ce ne facem cu rănile căpătate la terenul de joacă (VIDEO)
Cele mai populare
  • 1
    Municipiul Chișinău este, de luni, sub Cod Roșu de COVID-19. Ce restricții vor fi impuse
  • 2
    Tot mai multe surse alternative de energie electrică. În R. Moldova există 27 de instalații eoliene (VIDEO)
  • 3
    Andrei Spînu: Vom solicita să avem un contract nou cu Gazprom la primăvară
  • 4
    Germania se angajează să garanteze securitatea Ucrainei în fața Rusiei
Canalul nostru de pe YouTube
Autentificare
Ai uitat parola?
Salvează articolul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Articolele salvate pentru mai târziu, le vei putea găsi în profilul tău.

Urmărește subiectul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Subiectele urmărite le vei putea găsi în profilul tău.