*Acest material este sponsorizat

EXIMBANK lansează o nouă strategie de comunicare, dezvoltată pentru toate cele 11 subsidiare internaționale ale Intesa Sanpaolo

EXIMBANK lansează o nouă strategie de comunicare, dezvoltată pentru toate cele 11 subsidiare internaționale ale Intesa Sanpaolo
EXIMBANK

EXIMBANK lansează noua sa strategie de comunicare, concepută și dezvoltată pentru toate cele 11 bănci subsidiare internaționale ale Intesa Sanpaolo, grup bancar lider în Europa. Noua strategie reflectă răspunsul băncii la schimbările semnificative cu care se confruntă țara din cauza pandemiei în timp ce trece în faza „Noii Normalități”.

Frica declanșată de criza asistenței medicale a determinat 74% dintre oameni să vadă viitorul cu pesimism sau cu îngrijorare extremă *. Stările de spirit și situațiile pe care le-au trăit au schimbat perspectivele și percepțiile vieții de zi cu zi. 59% dintre oameni plasează sănătatea în fruntea noii scale de priorități, dar familia (45%), bunăstarea psihologică (43%) și un echilibru adecvat dintre viața profesională și cea personală (40%) sunt, de asemenea, redescoperite și considerate valori fundamentale ** .

În urma unei analize profunde a schimbărilor semnificative pe care Covid le-a provocat în comportamentele, nevoile și așteptările oamenilor, EXIMBANK a decis să repornească concentrându-se pe ceea ce contează cu adevărat astăzi în viața oamenilor, a companiilor și a țării.

Acest lucru a fost realizat participând la un proiect ambițios și creativ realizat împreună cu toate băncile internaționale subsidiare ale Grupului Intesa Sanpaolo și agențiile lor de comunicare, atât de importanță locală, cât și agenții renumite din grupuri internaționale importante, inclusiv Publicis Italia - premiată drept cea de-a doua cea mai bună agenție din lume, la Cannes Lions 2021.

Peste 70 de profesioniști din 12 țări de culturi, religii și limbi diferite au colaborat la „4 Design Sprints” cu scopul de a defini o strategie creativă unică, care să fie flexibilă și adaptabilă specificului fiecărei țări în care activează Grupul.

Noua strategie de comunicare este întruchipată în sloganul „Pentru tot ce contează” (tr. din l. eng. - „For all that counts”), care descrie dorința băncii de a fi alături de oameni în orice moment din viața lor, ajutându-i să atingă fiecare obiectiv, mare sau mic și să protejeze sau păstrează ceea ce contează cu adevărat.

Sloganul reprezintă, de asemenea, noua campanie integrată „Ce dilemă plăcută”, care ne spune cum viața ne pune adesea în fața unor decizii dificile, doar că, datorită sprijinului EXIMBANK, singurele probleme de care trebuie să ne îngrijorăm vor fi cele plăcute, cum ar fi culoarea pereților noii noastre case (cumpărată cu ipotecă) sau destinația pentru vacanțele din sezonul următor (planificate datorită unui împrumut).

*Sursă: Global Web Index, 2020 Covid Scenario

**Global Web Index, 2020 Zeitgeist + BBC future 2020, Ipsos Global Trend 2020 

Pentru tot ce contează.

EXIMBANK - parte a Grupului internațional Intesa Sanpaolo

Despre EXIMBANK

EXIMBANK reprezintă o bancă comercială universală, oferind servicii de calitate atât pentru segmentul corporativ, care activează în toate ramurile economiei naţionale pe întreg teritoriul ţării, cât şi pentru segmentul retail. În prezent, pe lângă pachetul tradiţional de servicii bancare (operaţiuni de casă şi de decontare, credite, deschiderea şi deservirea conturilor de depozit, operaţiuni cu hârtii de valoare), EXIMBANK oferă servicii şi produse bancare de tehnologii înalte, precum operaţiuni cu carduri bancare („MasterCard Inc.” şi „Visa Inc.”) şi produse bazate pe tehnologii IP (Internet-banking „EXIMBANK-ONLINE”). În data de 13 martie 2018 EXIMBANK a devenit oficial parte a Grupului Intesa Sanpaolo, după finalizarea achiziționării a 100% din capitalul social al EXIMBANK de către Intesa Sanpaolo.

Despre Intesa Sanpaolo

Grupul Intesa Sanpaolo este unul dintre grupurile bancare de top din Europa, cu o capitalizare de piață de 45,3 miliarde de euro, angajat să sprijine economia în țările în care își desfășoară activitatea, în special în Italia, unde, de asemenea, și-a asumat angajamentul de a deveni un model de referință în ceea ce privește durabilitatea și responsabilitatea socială și culturală. Intesa Sanpaolo este lider în Italia în toate domeniile de activitate (retail, corporate și managementul averii). Grupul oferă serviciile sale pentru 13,5 milioane de clienți printr-o rețea de aproximativ 4.700 de sucursale bine distribuite în toată țara, cu cote de piață de cel puțin 12% în majoritatea regiunilor italiene. Intesa Sanpaolo are o prezență internațională strategică, cu aproximativ 1.000 de sucursale și 7,1 milioane de clienți, inclusiv subsidiare care își desfășoară activitatea în sectorul comercial bancar în 12 țări din Europa Centrală de Est și din Orientul Mijlociu și din Africa de Nord, precum și o rețea internațională de specialiști în sprijinul clienților corporativi din 25 țări, în special în Orientul Mijlociu și Africa de Nord și în acele zone în care companiile italiene sunt cele mai active, precum Statele Unite, Brazilia, Rusia, India și China. 

Website: eximbank.md | Facebook: @EximbankBankofIntesaSanpaolo

Website: group.intesasanpaolo.com | Facebook: @intesasanpaolo 

P.

Vezi și aceste știri
Creditul Investo de la EXIMBANK te mută în casă nouă

Creditul Investo de la EXIMBANK te mută în casă nouă

Sucursala nr. 1 a EXIMBANK își așteaptă acum clienții și partenerii în orașul Chișinău, într-un sediu nou și performant

Sucursala nr. 1 a EXIMBANK își așteaptă acum clienții și partenerii în orașul Chișinău, într-un sediu nou și performant

Fii gata să acționezi, în parteneriat cu Eximbank. Credite PROMO pentru afacerea ta!

Fii gata să acționezi, în parteneriat cu Eximbank. Credite PROMO pentru afacerea ta!

Eximbank își așteaptă clienții din nordul țării într-un nou sediu

Eximbank își așteaptă clienții din nordul țării într-un nou sediu

EXIMBANK te ajută să treci la casa ta cu ipotecă la preț de chirie

EXIMBANK te ajută să treci la casa ta cu ipotecă la preț de chirie

Cardul Visa Signature de la EXIMBANK îți garantează un stil de viață cu adevărat privilegiat

Cardul Visa Signature de la EXIMBANK îți garantează un stil de viață cu adevărat privilegiat

Advertoriale
Povestea în mujdei și ciocolată a uneia dintre cele mai cunoscute patiserii din Chișinău la Artizanii Gustului

Povestea în mujdei și ciocolată a uneia dintre cele mai cunoscute patiserii din Chișinău la Artizanii Gustului

Abonament ACCESIBIL. Creat cu grijă pentru persoanele cu necesități speciale

Abonament ACCESIBIL. Creat cu grijă pentru persoanele cu necesități speciale

Centrele de inovație și producție ale companiei Herbalife Nutrition obțin o certificare importantă în domeniul sănătății și securității

Centrele de inovație și producție ale companiei Herbalife Nutrition obțin o certificare importantă în domeniul sănătății și securității

E un efort pe care nu-l putem face
singuri, așa că te așteptăm alături de noi
EMISIUNI
  • Copiii știu mai bine: Care-i treaba cu șefii, ce mașini conduc și de ce au camere video în birou (VIDEO)
    Copiii știu mai bine: Care-i treaba cu șefii, ce mașini conduc și de ce au camere video în birou (VIDEO)
  • Copiii știu mai bine: Soluții noi pentru probleme vechi sau ce ne facem cu rănile căpătate la terenul de joacă (VIDEO)
  • Copiii știu mai bine: Gadgeturile noastre de toate zilele (VIDEO)
  • Copiii știu mai bine: Viața de după căsătorie sau „iubirea asta nu ți-i trali-vali” (VIDEO)
  • Oameni ca tine: Creatorul de zâmbete (VIDEO)
Cele mai populare
  • 1
    Noi reguli de intrare în România. Toți călătorii vor completa formularul de localizare a pasagerului
  • 2
    Marina Tauber, adresare către Maia Sandu: „Este un război. În el neapărat vor fi câștigători și invinși, iar învinșii veți fi voi”
  • 3
    Un bărbat de 30 de ani a murit după ce ar fi fost împușcat în timpul unei partide de vânătoare
  • 4
    Reacții după decizia Curții de Apel Bălți de a anula înregistrarea Marinei Tauber în cursa electorală
Canalul nostru de pe YouTube
Autentificare
Ai uitat parola?
Salvează articolul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Articolele salvate pentru mai târziu, le vei putea găsi în profilul tău.

Urmărește subiectul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Subiectele urmărite le vei putea găsi în profilul tău.