Regiunile Ungheni și Cahul și-au creat propriile identități vizuale, cu suportul Uniunii Europene (FOTO)

Regiunile Ungheni și Cahul și-au creat propriile identități vizuale, cu suportul Uniunii Europene (FOTO)

Regiunile Ungheni și Cahul și-au creat propriile identități vizuale, cu suportul financiar al Uniunii Europene. Acțiunea a fost realizată în cadrul Programului EU4Moldova: Regiuni Cheie, notează Moldpres.

„Elementul cheie al marketingului teritorial este identitatea vizuală elocventă și captivantă care poate deveni interfața culturală a unei regiuni. În această măsură, munca depusă în cadrul Programului EU4Moldova: Regiuni-cheie este cu siguranță impresionantă. Noul brand, dezvoltat cu sprijinul UE, este rezultatul co-creației și al unui angajament puternic din partea oamenilor din regiunile cheie, fapt ce va spori și mai mult potențialul regiunilor”, a declarat Magdalena Mueller-Uri, reprezentant al Delegației Uniunii Europene în Republica Moldova.  

Noile logouri oferă identități distincte ambelor regiuni și le sporește competitivitatea în atragerea turiștilor, investițiilor, companiilor noi, sporirea exporturilor, promovarea pe plan extern şi, nu în ultimul rând, în atragerea de capital uman. Brandurile regiunilor Ungheni și Cahul este destinat spre utilizare deopotrivă localităților rurale şi urbane din ambele regiuni, agenţilor economici, instituțiilor publice, sectorului asociativ și oamenilor ce iubesc Ungheni și Cahul.

„Odată cu crearea propriilor branduri, regiunile Cahul și Ungheni vor oferi rezidenților și vizitatorilor un reper distinct, unic și memorabil ce descrie stilul lor de viață, ofertele, reputația și modul în care doresc să fie percepuți. Credem că acesta va fi în egală măsură un instrument atractiv pentru dezvoltarea afacerilor, dar și pentru a altoi sentimentul de mândrie și apartenență a oamenilor din aceste regiuni”, a afirmat Dima Al-Khatib, reprezentant rezident al Programului Naţiunilor Unite pentru Dezvoltare.

Programul „EU4Moldova: regiuni-cheie” (2019-2024) susține dezvoltarea social-economică inteligentă, ecologică, incluzivă și durabilă în regiunile Cahul și Ungheni, pentru a asigura cetățenilor o calitate mai bună a vieții. Programul are un buget total de 23 mln. EURO, este finanțat de Uniunea Europeană și implementat de Programul Națiunilor Unite pentru Dezvoltare (PNUD) și Fondul Națiunilor Unite pentru Copii (UNICEF).

 

Dragă cititor,

Mii de oameni ne citesc în aceste zile în căutarea informațiilor, răspunsurilor și a unui fir de speranță. Iar noi lucrăm ca să asigurăm un jurnalism responsabil care să ne ajute pe fiecare dintre noi să înțelegem mai bine tot ce se întâmplă în jurul nostru și să ne unească în aceste timpuri complicate.

Ce putem face noi acum, este să te informăm corect, din surse verificate. Când nu știi pe cine să crezi, vezi ce scrie AGORA.
Fiecare contribuție din partea cititorilor este valoroasă pentru activitatea redacției. Susține-ne cu un abonament de membru. Mulțumim

Vezi și aceste știri
Un bărbat din capitală, găsit strangulat la balcon. Ce spun oamenii legii

Un bărbat din capitală, găsit strangulat la balcon. Ce spun oamenii legii

Inundații puternice în Australia. Oamenii, îndemnați să-și părăsească locuințele

Inundații puternice în Australia. Oamenii, îndemnați să-și părăsească locuințele

Scenariul se repetă. După femeia din Austria, o româncă a fost sfâșiată de un rechin pe o plajă din Egipt

Scenariul se repetă. După femeia din Austria, o româncă a fost sfâșiată de un rechin pe o plajă din Egipt

Advertoriale
Pentru IMM – Victoriabank te ajută să-ți construiești o afacere modernă, durabilă și profitabilă cu Eu4Business EBRD Credit Line

Pentru IMM – Victoriabank te ajută să-ți construiești o afacere modernă, durabilă și profitabilă cu Eu4Business EBRD Credit Line

Complexul locativ Alpha Residence și-a deschis ușile pentru locatari ( VIDEO)

Complexul locativ Alpha Residence și-a deschis ușile pentru locatari ( VIDEO)

Cum să-ți crești de la 0 o afacere în regiune și să ai clienți de la Briceni și până la Cahul?

Cum să-ți crești de la 0 o afacere în regiune și să ai clienți de la Briceni și până la Cahul?

E un efort pe care nu-l putem face
singuri, așa că te așteptăm alături de noi
EMISIUNI
  • Moldova, I am back! | Diana Adamciuc: „Diferența dintre Cluj și Chișinău este că, cel puțin în această țară, eu am sentimentul de «acasă»”
    Moldova, I am back! | Diana Adamciuc: „Diferența dintre Cluj și Chișinău este că, cel puțin în această țară, eu am sentimentul de «acasă»”
  • Copiii știu mai bine: Costum de baie „tigrovîi” și bani destui. De ce avem nevoie pentru o vacanță perfectă (VIDEO)
  • Copiii știu mai bine: „Scump, dom'le, scump!” (VIDEO)
  • Moldova, I am back! | Leo Zbancă: Mie îmi place cel mai mult acasă pentru că avem ce construi, avem la ce visa, avem unde ne porni și avem tare mult lucru (VIDEO)
  • Moldova, I am back! | Gheorghe și Tatiana Cîvîrjic au revenit după 20 de ani acasă și au pus bazele unei afaceri cu aur lichid (VIDEO)
Cele mai populare
  • 1
    Scenariul se repetă. După femeia din Austria, o româncă a fost sfâșiată de un rechin pe o plajă din Egipt
  • 2
    Caniculă încă de la primele ore ale dimineții. Cum va fi vremea săptămâna viitoare
  • 3
    Dodon l-a felicitat pe Lukașenko cu ocazia Zilei Independenței: „Moldova și Belarus sunt legate de o prietenie puternică”
  • 4
    Lukașenko amenință cu represalii militare capitalele occidentale
Canalul nostru de pe YouTube
Autentificare
Ai uitat parola?
Salvează articolul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Articolele salvate pentru mai târziu, le vei putea găsi în profilul tău.

Urmărește subiectul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Subiectele urmărite le vei putea găsi în profilul tău.