„FLORII a fost purtat de modele de top, am dat interviuri de presă, ne-am plimbat pe covorul roșu și ne-am întâlnirea cu alți designeri și oameni din culise. Am trăit și am participat la unul dintre cele mai bune prezentări de modă la nivel mondial. Inimile noastre sunt pline de inspirație, iar acest weekend nu-l vom uita niciodată”, scriu creatorii colecției despre impresiile trăite în New York.

Brandul este creat de moldoveanca Angela Guțu care, inspirată de portul popular, de-a lungul anilor a adunat idei, informații, semne și inspirație ca să-și creeze propria marcă de ținute de lux.


Moldoveanca este stabilită la Luxemburg și este ajutată în afacerea sa de fiul ei, Adrian. Ținutele create de cei doi moldoveni au devenit în scurt timp populare și îndrăgite de iubitorii de modă și tradiție.
De altfel, Adrian este parte și a comunității AGORA și susține presa printr-un abonament, fapt pentru care îi suntem rescunoscători.
AGORA a lansat, la 30 aprilie 2020, opțiunea de abonamente SUSȚINĂTOR, FAN sau AMBASADOR. Până acum, 250 de persoane fizice sau juridice au ales să ne susțină.
Devino și tu membru al comunității AGORA. Susține jurnalismul independent din Republica Moldova. Ajută-ne să continuăm să scriem despre cele mai importante evenimente din țară și din afara ei.
Un Emoji sau Sticker va îmbogăți acest articol.