Focar în trafic! Strada Ion Creangă, Kiev sau Ismail: Iată zonele unde călătorii sesizează cel mai des ambuteiaje

Focar în trafic! Strada Ion Creangă, Kiev sau Ismail: Iată zonele unde călătorii sesizează cel mai des ambuteiaje

La 22 septembrie, de Ziua mondială fără mașini, AGORA lansează „Focar în trafic”. Nu ne dorim ca mașinile să dispară de pe străzile Chișinăului, ci ne dorim să dispară ambuteiajele și aglomerația. Vă invităm la discuții, să identificăm cele mai problematice segmente de pe traseele din capitală și să propunem soluții. Iată prin ce focare trec (sau mai curând staționează) zilnic unii dintre cititorii noștri. 

Ieșirea din sectorul Ciocana se regăsește în topul celor mai problematice segmente de drum. Ambuteiajele au devenit un element stabil la orele dimineții și seara, când lumea revine acasă. „De la Ciocana până la Circ traseul durează 40 de minute și mai mult”, spune Diana, una dintre cititoarele AGORA.

Iar Nata consideră că traseul ce unește sectorul Rîșcani de centrul capitalei este unul anevoios.

Cititorii noștri au sesizat probleme în zona sensului giratoriu de la intersecția străzilor Kiev și Bogdan Voievod. Ambuteiajul ține, de cele mai multe ori, până la sensul giratoriu de la strada Florilor.

Unele persoane spun că staționează deseori în ambuteiajele formate în regiunea intersecției dintre strada Ismail și bulevardul Ștefan cel Mare din centrul capitalei, dar și alte zone din centrul Chișinăului. Iar așteptarea durează o veșnicie în zona Gării Auto Nord.

Un alt focar în trafic se formează frecvent în preajma sensului giratoriu de la intersecția străzilor Ion Creangă și Calea Ieșilor, sesizează Luminița.

De altfel, ambuteiajele au pus stăpânire pe toate sectoarele capitalei. „Nu există niciun sector din Chișinău unde dimineața să circuli cu ușurință. Indiferent de transport public sau privat, stai și aștepți”, susține Daniela, o altă urmăritoare AGORA.  

Problema ambuteiajelor din Chișinău nu e de o zi și nici măcar de un an. Autoritățile spun că orașul nu e adaptat pentru așa flux de mașini, dar că vor căuta soluții. Totul fără efecte simțitoare deocamdată. Deci, să venim cu unele sugestii. 

„Trebuie de promovat transportul public și transportul alternativ. De amenajat piste pentru bicicliști”, sugerează Ion. Prieteni, care ar fi soluția cea mai potrivită în opinia voastră?

Dragă cititor,

Mii de oameni ne citesc în aceste zile în căutarea informațiilor, răspunsurilor și a unui fir de speranță. Iar noi lucrăm ca să asigurăm un jurnalism responsabil care să ne ajute pe fiecare dintre noi să înțelegem mai bine tot ce se întâmplă în jurul nostru și să ne unească în aceste timpuri complicate.

Ce putem face noi acum, este să te informăm corect, din surse verificate. Când nu știi pe cine să crezi, vezi ce scrie AGORA.
Fiecare contribuție din partea cititorilor este valoroasă pentru activitatea redacției. Susține-ne cu un abonament de membru. Mulțumim

Vezi și aceste știri
Deciziile CSE: Negocieri directe pentru energia electrică, nou termen de plată pentru Moldovagaz și noi facilități pentru agricultori

Deciziile CSE: Negocieri directe pentru energia electrică, nou termen de plată pentru Moldovagaz și noi facilități pentru agricultori

Turcia se opune în continuare aderării Suediei la NATO. Erdogan cere măsuri împotriva terorismului

Turcia se opune în continuare aderării Suediei la NATO. Erdogan cere măsuri împotriva terorismului

Un nou punct de trecere a frontierei cu România, instituit la Leova. O decizie în acest sens a fost luată de Comisia pentru Situații Excepționale

Un nou punct de trecere a frontierei cu România, instituit la Leova. O decizie în acest sens a fost luată de Comisia pentru Situații Excepționale

Advertoriale
Preotul Petru Ciobanu – printre primii absolvenți ai meseriei de cultivator-procesator de bacifere ai Școlii Profesionale Nisporeni

Preotul Petru Ciobanu – printre primii absolvenți ai meseriei de cultivator-procesator de bacifere ai Școlii Profesionale Nisporeni

Localitățile Bulboaca și Speia vor avea până la sfârșitul anului propria strategie de dezvoltare a turismului și un plan de acțiuni pentru un termen de până la 10 ani

Localitățile Bulboaca și Speia vor avea până la sfârșitul anului propria strategie de dezvoltare a turismului și un plan de acțiuni pentru un termen de până la 10 ani

Silvia Feraru: Cum e să fii mediator comunitar și cu ce prejudecăți se ciocnesc romii?

Silvia Feraru: Cum e să fii mediator comunitar și cu ce prejudecăți se ciocnesc romii?

E un efort pe care nu-l putem face
singuri, așa că te așteptăm alături de noi
EMISIUNI
  • Copiii știu mai bine: Costum de baie „tigrovîi” și bani destui. De ce avem nevoie pentru o vacanță perfectă (VIDEO)
    Copiii știu mai bine: Costum de baie „tigrovîi” și bani destui. De ce avem nevoie pentru o vacanță perfectă (VIDEO)
  • Copiii știu mai bine: „Scump, dom'le, scump!” (VIDEO)
  • Moldova, I am back! | Leo Zbancă: Mie îmi place cel mai mult acasă pentru că avem ce construi, avem la ce visa, avem unde ne porni și avem tare mult lucru (VIDEO)
  • Moldova, I am back! | Gheorghe și Tatiana Cîvîrjic au revenit după 20 de ani acasă și au pus bazele unei afaceri cu aur lichid (VIDEO)
  • Copiii știu mai bine: Grijile mari ale copiilor mici (VIDEO)
Cele mai populare
  • 1
    Primarul din Nikolaev îi îndeamnă pe toți locuitorii care vor să rămână în viață să părăsească orașul
  • 2
    Medvedev, critici dure și amenințări pentru R. Moldova după obținerea statutului de țară candidat. Ucraina anunță că sprijină Chișinăul
  • 3
    Transnistria, lipsită de dreptul de a mai găzdui meciurile de fotbal din cupele europene, a anunțat UEFA
  • 4
    Premierul britanic Boris Johnson se teme că Ucraina va fi obligată să încheie un acord de pace „rău” cu Rusia
Canalul nostru de pe YouTube
Autentificare
Ai uitat parola?
Salvează articolul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Articolele salvate pentru mai târziu, le vei putea găsi în profilul tău.

Urmărește subiectul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Subiectele urmărite le vei putea găsi în profilul tău.