Gena durerii a fost identificată. Cercetătorii speră acum să dezvolte tratamente pentru durerea cronică

Foto: Shutterstock

Oamenii de ştiinţă au identificat gena responsabilă de durere. Aceasta este o descoperire extrem de importantă care ar putea să le ofere pe viitor posibilitatea de a dezvolta noi medicamente împotriva durerii care să acţioneze mult mai precis decât cele actuale, scrie descopera.ro

Cercetătorii spun, totodată, că oamenii care au o copie modificată a acestei gene nu sunt capabili să simtă durerea de la naştere.

Aceste persoane nu pot face diferenţa între căldura neplăcută şi frig, dar celelalte simţuri ale lor, inclusiv cel tactil, sunt intacte.

Ţinta noii cercetări, care va ajuta la dezvoltarea unor tratamente care să stopeze durere cronică, va fi aceea de a identifica clar proteina produsă de gena durerii.

Guvernul a transmis Ucrainei cel de-al doilea lot de ajutor umanitar

Zelenski este convins că după bătălii sângeroase, războiul din Ucraina se va încheia cu diplomație

EDITORIAL | Ghetele albe de la Bruxelles și stiletto de la Jora de Mijloc

Cristina Guțu: „Am slăbit cu 10 kilograme în doar 2 două luni, vezi cum am reușit!”

Trei reguli cum afacerea ta poate supraviețui concurenței