„Suntem siguri că la expoziție vinificatorii noștri vor stabili noi parteneriate de afaceri și vor beneficia de mai multe oportunități de creștere a exporturilor. Participarea noastră la expoziție face parte din Planul de Marketing al ONVV, prin care ne-am propus ca Vinul Moldovei să devină un simbol al calității și un brand recunoscut la nivel internațional”, a declarat Dumitru Munteanu, directorul ONVV
La expoziția de la Beijing sunt așteptați aproximativ 10 mii de vizitatori: experți, importatori, distribuitori, jurnaliști, bloggeri, amatori ai vinurilor de calitate și potențiali parteneri de afaceri. Pentru a cunoaște mai bine vinurile noastre, pe durata evenimentului vizitatorii vor fi invitați la 2 degustări specializate. Primii chemați să testeze vinurile din Moldova vor fi mai mulți bloggeri specializați, adevărați formatori de opinie, care ulterior vor contribui la promovarea brandului „Vinul Moldovei”.
Trei masterclass-uri specializate, care se vor desfășura la standul Moldovei, sunt pregătie să răspundă curiozității vizitatorilor. Aceste vor fi prezentate de experta Fongyee Walker, co-fondatoarea „Dragon Phoenix Fine Wine Consulting”, prima companie independentă de servicii de consultanță și educație în domeniul vinului din Beijing.
În prezent, 20 de companii vitivinicole din Moldova își exportă produsele în China. Datorită politicilor de promovare ale ONVV, în 2014 vânzările vinurilor moldovenești pe piața chineză au sporit cu 7%, iar producătorii noștri au exportat în această țară peste 1 milion 131 de mii de litri de vin.
Un Emoji sau Sticker va îmbogăți acest articol.