„Meta” este noul nume al companiei-mamă Facebook

„Meta” este noul nume al companiei-mamă Facebook

Compania Facebook a anunțatcă își schimbă numele, parte a unui proces de rebranding și o schimbare de strategie care vine după ce platforma de social media este ținta unor critici intense în ultima perioadă. Noul nume al companiei-mamă va fi Meta, dar numele rețelei sociale cu care a pornit Mark Zuckerberg va rămâne Facebook. De asemenea, compania și-a prezentat joi și un nou logo, ce seamănă cu semnul matematic pentru „infinit”, transmite BBC, citat de Digi24.ro

De altfel, Facebook și-a dezvăluit joi și planurile pentru metaverse, noul său proiect - o lume online în care oamenii se pot juca, pot lucra și comunica într-un mediu virtual, adesea cu ajutorul căștilor VR.

Mișcarea de rebranding amintește de un demers similar al Google, care în 2015 și-a restructurat compania numindu-și firma-mamă Alphabet, însă numele nu a prins foarte bine la public.

Publicitate

Schimbarea numelui companiei vine în urma unor controverse și scandaluri în care a fost implicată Facebook, după scurgerea unor documente interne. Frances Haugen, fost angajată a firmei, a acuzat compania că pune profitul mai presus de siguranța oamenilor.

Agora

AGORA își propune să devină cea mai credibilă instituție media din Republica Moldova prin calitatea și diversitatea conținutului, să fie prima alegere a cititorilor pentru știrile și analizele online.

REȚELE SOCIALE

  • Facebook
  • Instagram
  • Youtube
  • Twitter
  • Telegram
  • RSS Feed

APLICAȚIE

  • App Store
  • Google Play
© 2023 Interact Media SRL
  • Mastercard
  • Visa
  • PayPal