*Acest material este sponsorizat

Declarație Comună Moldcell - Ericsson: „Continuăm să lucrăm împreună pentru investigarea celor întâmplate”

Declarație Comună Moldcell - Ericsson: „Continuăm să lucrăm împreună pentru investigarea celor întâmplate”
Moldcell

Avem mai jos un mesaj adresat Abonaților și Partenerilor Moldcell, prin care compania aduce scuzele de rigoare pentru incidentul de rețea ce a avut loc pe 9 noiembrie 2021. „Înțelegem că asta v-a afectat comunicarea cu cei dragi, planurile, tranzacțiile și afacerile”. Mesajul integral în puteți vedea mai jos:

„Dragi Abonați și Parteneri Moldcell,

Vrem, întâi de toate, să vă aducem scuze sincere pentru incidentul de rețea ce a avut loc pe 9 noiembrie 2021. Înțelegem că asta v-a afectat comunicarea cu cei dragi, planurile, tranzacțiile și afacerile.

Odată cu restabilirea deplină a rețelei, am început procesul de identificare a cauzelor acestui incident și vrem să aducem puțină claritate asupra celor întâmplate.

În noapte de 8 spre 9 noiembrie, echipele Moldcell și Ericsson, partenerul care asigură mentenanța echipamentelor și rețelei Moldcell, au planificat împreună lucrări de rutină de modernizare a capacității software, astfel de lucrări fiind operate frecvent în orice rețea. Lucrările au fost finisate cu succes în dimineața zilei de 9 noiembrie fără impact asupra rețelei. La scurt timp însă, s-a produs o eroare ce a cauzat o congestie neașteptată a rețelei,  iar soluția decisă, în regim de urgență, a fost oprirea și repornirea acesteia.

Pe parcursul zilei de 9 noiembrie, Moldcell împreună cu echipa globală Ericsson au depus absolut toate eforturile pentru restabilirea rețelei în cel mai scurt timp. Procesul de restabilire a conexiunii a durat ceva timp, întrucât procesul de repornire se face treptat cu fiecare celulă, pentru fiecare tehnologie separat – 2G, 3G și 4G. Investigarea cauzelor exacte ale incidentului continuă.

Spunem adesea că fiecare criză este o oportunitate... de a deveni mai buni, mai puternici, mai rezilienți. Am rămas cu multe învățăminte după acest incident și vrem să Vă mulțumim pentru cuvintele de încurajare dar și de nemulțumire. Toate au fost o lecție învățată.

Vrem să mulțumim, totodată, echipei globale Ericsson pentru că au fost alături de noi în această situație dificilă, suport exprimat și prin această declarație cu privire la incident:

„Pe data de 9 noiembrie, Moldcell împreună cu Ericsson, partenerul său tehnic, au desfășurat un proces de rutină de modernizare a capacității software. Astfel de procese nu au, de obicei, nici un fel de impact asupra rețelei, totuși, un număr de congestii au apărut urmare a acestor lucrări, fapt ce a determinat necesitatea de oprire și repornire a rețelei. Moldcell și Ericsson au lucrat împreună pentru restabilirea rețelei, iar incidentul este acum soluționat. Continuăm să lucrăm împreună pentru investigarea celor întâmplate.”

Contăm pe înțelegerea și suportul Dumneavoastră și vrem să Vă asigurăm că facem tot ce ne stă în puteri pentru a continua investițiile în calitatea înaltă a rețelei Moldcell, dezvoltarea societății și a progresului digital din țara noastră.

Vă mulțumim pentru tot!

Echipa Moldcell

 

P.

Vezi și aceste știri
Rețeaua de telefonie mobilă Moldcell, inaccesibilă. Reacția companiei

Rețeaua de telefonie mobilă Moldcell, inaccesibilă. Reacția companiei

INTERVIU | Despre Viitorul Digital în Republica Moldova, cu vicedirectorul general și director financiar al Moldcell, Carolina Bugaian

INTERVIU | Despre Viitorul Digital în Republica Moldova, cu vicedirectorul general și director financiar al Moldcell, Carolina Bugaian

„Te vrem în echipa noastră!” Fii stagiarul Academiei Moldcell

„Te vrem în echipa noastră!” Fii stagiarul Academiei Moldcell

„Curat” la portare: Treci la Moldcell și ai 1000 lei reducere la aspirator robot

„Curat” la portare: Treci la Moldcell și ai 1000 lei reducere la aspirator robot

Fii gata de primul sunet cu telefoane de nota 10 la super preț, doar la Moldcell

Fii gata de primul sunet cu telefoane de nota 10 la super preț, doar la Moldcell

6 luni gratuite de TV + Internet prin fibră sau un Samsung Smart TV la mega reducere, doar cu Moldcell PLUS

6 luni gratuite de TV + Internet prin fibră sau un Samsung Smart TV la mega reducere, doar cu Moldcell PLUS

Advertoriale
Spune stop îmbătrânirii: alege liftingul facial şi recapătă-ţi încrederea în tine

Spune stop îmbătrânirii: alege liftingul facial şi recapătă-ţi încrederea în tine

Câtă hârtie a economisit IuteCredit în două luni (VIDEO)

Câtă hârtie a economisit IuteCredit în două luni (VIDEO)

Plăcinta domnească și Prăjitura Peresecina - Artizanii Gustului ne prezintă bucatele ce te fac să revii la Marcu Bakery (VIDEO)

Plăcinta domnească și Prăjitura Peresecina - Artizanii Gustului ne prezintă bucatele ce te fac să revii la Marcu Bakery (VIDEO)

E un efort pe care nu-l putem face
singuri, așa că te așteptăm alături de noi
EMISIUNI
  • Copiii știu mai bine: Soluții noi pentru probleme vechi sau ce ne facem cu rănile căpătate la terenul de joacă (VIDEO)
    Copiii știu mai bine: Soluții noi pentru probleme vechi sau ce ne facem cu rănile căpătate la terenul de joacă (VIDEO)
  • Copiii știu mai bine: Gadgeturile noastre de toate zilele (VIDEO)
  • Copiii știu mai bine: Viața de după căsătorie sau „iubirea asta nu ți-i trali-vali” (VIDEO)
  • Oameni ca tine: Creatorul de zâmbete (VIDEO)
  • Oameni ca tine | Un cuplu de la Ialoveni a pus pe roate o afacere creativă: „În dragoste și în business toate căile sunt bune”
Cele mai populare
  • 1
    Tot mai multe locuințe se dau în exploatare. Majoritatea absolută dintre acestea, în orașe
  • 2
    Asasinatul care a schimbat România anilor 1920: Între legitimă apărare și eroare judiciară
  • 3
    USB devine AUR. Valeriu Munteanu anunță despre schimbarea denumirii formațiunii pe care o conduce
  • 4
    Republica Moldova va elibera pașapoarte din policarbonat. Prețul actelor ar putea să scadă
Canalul nostru de pe YouTube
Autentificare
Ai uitat parola?
Salvează articolul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Articolele salvate pentru mai târziu, le vei putea găsi în profilul tău.

Urmărește subiectul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Subiectele urmărite le vei putea găsi în profilul tău.