*Acest material este sponsorizat

Declarație Comună Moldcell - Ericsson: „Continuăm să lucrăm împreună pentru investigarea celor întâmplate”

Declarație Comună Moldcell - Ericsson: „Continuăm să lucrăm împreună pentru investigarea celor întâmplate”
Moldcell

Avem mai jos un mesaj adresat Abonaților și Partenerilor Moldcell, prin care compania aduce scuzele de rigoare pentru incidentul de rețea ce a avut loc pe 9 noiembrie 2021. „Înțelegem că asta v-a afectat comunicarea cu cei dragi, planurile, tranzacțiile și afacerile”. Mesajul integral în puteți vedea mai jos:

„Dragi Abonați și Parteneri Moldcell,

Vrem, întâi de toate, să vă aducem scuze sincere pentru incidentul de rețea ce a avut loc pe 9 noiembrie 2021. Înțelegem că asta v-a afectat comunicarea cu cei dragi, planurile, tranzacțiile și afacerile.

Odată cu restabilirea deplină a rețelei, am început procesul de identificare a cauzelor acestui incident și vrem să aducem puțină claritate asupra celor întâmplate.

În noapte de 8 spre 9 noiembrie, echipele Moldcell și Ericsson, partenerul care asigură mentenanța echipamentelor și rețelei Moldcell, au planificat împreună lucrări de rutină de modernizare a capacității software, astfel de lucrări fiind operate frecvent în orice rețea. Lucrările au fost finisate cu succes în dimineața zilei de 9 noiembrie fără impact asupra rețelei. La scurt timp însă, s-a produs o eroare ce a cauzat o congestie neașteptată a rețelei,  iar soluția decisă, în regim de urgență, a fost oprirea și repornirea acesteia.

Pe parcursul zilei de 9 noiembrie, Moldcell împreună cu echipa globală Ericsson au depus absolut toate eforturile pentru restabilirea rețelei în cel mai scurt timp. Procesul de restabilire a conexiunii a durat ceva timp, întrucât procesul de repornire se face treptat cu fiecare celulă, pentru fiecare tehnologie separat – 2G, 3G și 4G. Investigarea cauzelor exacte ale incidentului continuă.

Spunem adesea că fiecare criză este o oportunitate... de a deveni mai buni, mai puternici, mai rezilienți. Am rămas cu multe învățăminte după acest incident și vrem să Vă mulțumim pentru cuvintele de încurajare dar și de nemulțumire. Toate au fost o lecție învățată.

Vrem să mulțumim, totodată, echipei globale Ericsson pentru că au fost alături de noi în această situație dificilă, suport exprimat și prin această declarație cu privire la incident:

„Pe data de 9 noiembrie, Moldcell împreună cu Ericsson, partenerul său tehnic, au desfășurat un proces de rutină de modernizare a capacității software. Astfel de procese nu au, de obicei, nici un fel de impact asupra rețelei, totuși, un număr de congestii au apărut urmare a acestor lucrări, fapt ce a determinat necesitatea de oprire și repornire a rețelei. Moldcell și Ericsson au lucrat împreună pentru restabilirea rețelei, iar incidentul este acum soluționat. Continuăm să lucrăm împreună pentru investigarea celor întâmplate.”

Contăm pe înțelegerea și suportul Dumneavoastră și vrem să Vă asigurăm că facem tot ce ne stă în puteri pentru a continua investițiile în calitatea înaltă a rețelei Moldcell, dezvoltarea societății și a progresului digital din țara noastră.

Vă mulțumim pentru tot!

Echipa Moldcell

 

P.

Vezi și aceste știri
Rețeaua de telefonie mobilă Moldcell, inaccesibilă. Reacția companiei

Rețeaua de telefonie mobilă Moldcell, inaccesibilă. Reacția companiei

INTERVIU | Despre Viitorul Digital în Republica Moldova, cu vicedirectorul general și director financiar al Moldcell, Carolina Bugaian

INTERVIU | Despre Viitorul Digital în Republica Moldova, cu vicedirectorul general și director financiar al Moldcell, Carolina Bugaian

„Te vrem în echipa noastră!” Fii stagiarul Academiei Moldcell

„Te vrem în echipa noastră!” Fii stagiarul Academiei Moldcell

„Curat” la portare: Treci la Moldcell și ai 1000 lei reducere la aspirator robot

„Curat” la portare: Treci la Moldcell și ai 1000 lei reducere la aspirator robot

Fii gata de primul sunet cu telefoane de nota 10 la super preț, doar la Moldcell

Fii gata de primul sunet cu telefoane de nota 10 la super preț, doar la Moldcell

6 luni gratuite de TV + Internet prin fibră sau un Samsung Smart TV la mega reducere, doar cu Moldcell PLUS

6 luni gratuite de TV + Internet prin fibră sau un Samsung Smart TV la mega reducere, doar cu Moldcell PLUS

Advertoriale
Pentru IMM – Victoriabank te ajută să-ți construiești o afacere modernă, durabilă și profitabilă cu Eu4Business EBRD Credit Line

Pentru IMM – Victoriabank te ajută să-ți construiești o afacere modernă, durabilă și profitabilă cu Eu4Business EBRD Credit Line

Complexul locativ Alpha Residence și-a deschis ușile pentru locatari ( VIDEO)

Complexul locativ Alpha Residence și-a deschis ușile pentru locatari ( VIDEO)

Cum să-ți crești de la 0 o afacere în regiune și să ai clienți de la Briceni și până la Cahul?

Cum să-ți crești de la 0 o afacere în regiune și să ai clienți de la Briceni și până la Cahul?

E un efort pe care nu-l putem face
singuri, așa că te așteptăm alături de noi
EMISIUNI
  • Moldova, I am back! | Diana Adamciuc: „Diferența dintre Cluj și Chișinău este că, cel puțin în această țară, eu am sentimentul de «acasă»”
    Moldova, I am back! | Diana Adamciuc: „Diferența dintre Cluj și Chișinău este că, cel puțin în această țară, eu am sentimentul de «acasă»”
  • Copiii știu mai bine: Costum de baie „tigrovîi” și bani destui. De ce avem nevoie pentru o vacanță perfectă (VIDEO)
  • Copiii știu mai bine: „Scump, dom'le, scump!” (VIDEO)
  • Moldova, I am back! | Leo Zbancă: Mie îmi place cel mai mult acasă pentru că avem ce construi, avem la ce visa, avem unde ne porni și avem tare mult lucru (VIDEO)
  • Moldova, I am back! | Gheorghe și Tatiana Cîvîrjic au revenit după 20 de ani acasă și au pus bazele unei afaceri cu aur lichid (VIDEO)
Cele mai populare
  • 1
    Atac asupra Odesei în plină noapte! 18 persoane decedate, printre care doi copii. Zeci de răniți
  • 2
    Primăria din Ialoveni anunță că în lunile iulie-august călătoriile cu troleibuzul pe teritoriul orașului vor costa 2 lei
  • 3
    Printre victimele bombardamentelor din Sergheevca, mai mulți angajați ai unui Centru de sănătate pentru copii, gestionat de R. Moldova. Reacția Alei Nemerenco
  • 4
    Prezentăm abonamentele! Câte unități s-au vândut din cele 119 mii tipărite. Cele mai populare - abonamentele pentru o lună
Canalul nostru de pe YouTube
Autentificare
Ai uitat parola?
Salvează articolul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Articolele salvate pentru mai târziu, le vei putea găsi în profilul tău.

Urmărește subiectul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Subiectele urmărite le vei putea găsi în profilul tău.