
Liderul pieței de curierat din România se extinde în Republica Moldova. Investiția în dezvoltarea rețelei se ridică la 3 milioane de euro
FAN Courier, Liderul pieței de curierat din România, își extinde operațiunile în Republica Moldova. Intrarea pe piața moldovenească este parte a strategiei de dezvoltare în Europa Centrală și de Est, prin care se oferă clienților acces la servicii de curierat, iar magazinelor online - posibilitatea de a-şi extinde piețele de livrare, potrivit oficialilor companiei, wall-street.ro
・
Lansată la jumătatea lunii noiembrie 2021, rețeaua FAN Moldova a început deja înrolarea primilor clienți și parteneri.
„Lansarea FAN Moldova face parte din strategia de dezvoltare pe termen lung a FAN Courier în Europa. Republica Moldova este prima ţară din Europa de Est unde ne extindem cu operaţiuni proprii, alegând să operăm în mod direct de data aceasta, faţă de alte ţări unde operăm prin parteneri. În Moldova, suntem prima companie românească ce oferă servicii de curierat domestic, astfel că putem vorbi de un nou pionierat, de data aceasta extern, la 23 de ani de la fondarea FAN Courier“, a declarat Adrian Mihai, CEO al FAN Courier.
FAN Courier este prima companie românească de profil care oferă servicii de curierat în Republica Moldova. Liderul pieței locale de curierat a investit până acum 500.000 de euro pentru a crea infrastructura de bază, bugetul total alocat pieței moldovenești fiind de 3 milioane de euro.
”Rețeaua este deja operațională, am trecut de faza de implementare și testare a proceselor și soluțiilor și am demarat înrolarea primilor clienți. Date fiind similitudinile dintre cele două piețe, vom oferi serviciul standard din România, urmând ca, anul viitor, să introducem alte două servicii din ce în ce mai solicitate și în România - Collect Point și Lockere. Sunt servicii care oferă clienților posibilitatea de a trimite expediții și în afara programului de lucru al angajaților și de a ridica trimiterile independent de curier. Dezvoltarea va fi una graduală, începem cu 8 filiale, aproximativ 30 de mașini și 40 de angajați însă, ca și în România, vom lucra cu o structură mixtă – angajați și subcontractori. Pe măsură ce va crește cererea, vom dezvolta și echipa”, a declarat Cornel Morcov, Chief Commercial Officer al FAN Courier.