*Acest material este sponsorizat

Experiența clienților - busola care ajută maib să avanseze la nivelul următor (FOTO)

Experiența clienților - busola care ajută maib să avanseze la nivelul următor (FOTO)
maib

O nouă întâlnire cu clienții marca maib și a treia la număr în acest an și format a avut loc recent, de această dată fiind organizată în municipiul Bălți. Printre invitați au fost clienți persoane fizice din zona de nord, care pe parcursul anului au oferit feedbackuri despre interacțiunea cu produsele și serviciile băncii și care au contribuit prin opiniile exprimate la implementarea de noi dezvoltări și îmbunătățiri de procese.

„Dacă ați fi în poziția noastră, ați lucra la maib, ce schimbări ați face pentru a avea o experiență bancară și mai bună?” – a fost întrebarea care a generat și în cadrul celui de-al treilea brunch cele mai multe discuții.

Au curs feedbackuri referitoare la produsele și serviciile bancare ale maib, aprecieri privind nivelul de deservire, comoditatea adusă de un șir de produse bancare, în special cardurile gama și libercard, creditele acordate rapid, au fost colectate feedbackuri despre aplicația maibank și așteptările clienților pentru ca experienta în relația cu maib să fie zi de zi mai bună.

Prim-vicepreședinta maib Aliona Stratan a anunțat inclusiv despre noile produse care urmează a fi implementate, dar și despre dezvoltările realizate pe parcursul anului.

„Vă mulțumim pentru motivație și pentru că ne provocați zilnic să devenim mai buni. Experiența clienților noștri este extrem de valoroasă pentru noi, iată de ce urmărim cu atenție să o îmbunătățim continuu. Astăzi ne-ați inspirat să dezvoltăm noi direcții și să lucrăm la anumite procese. Ne vom bucura să vă anunțăm despre cele realizate la următoarea noastră întâlnire. Sunt recunoscătoare pentru fiecare feedback constructiv pe care ni-l oferiți și datorită căruia împreună cu Dvs, clienții noștri, avansăm la nivelul următor”.

Aliona Stratan, vice-președinta maib

„Zilnic încercăm să fim #maibuni în ceea ce oferim clienților noștri, iar experiența și emoția finală a fiecăruia dintre ei este principalul instrument de evaluare a efortului și performanței întregii echipe maib. Îi suntem recunoscători pentru loialitate, deschidere și pentru dorința de a rămâne conectați la serviciile și produsele băncii, iar comunicarea constantă cu ei ne ajută nu doar să îmbunătățim procesele și produsele, dar și să anticipăm nevoile și așteptările față de maib”.

Victoria Zanoga, șefa Direcției Customer Experience

Brunch-urile cu clienții persoane fizice se desfășoară periodic, fiind parte din noua filosofie a brandului de a fi mai centrat pe clienți. Următoarea ediție a brunch-ului va avea loc în regiune.

Acum bankingul este la un click distanță, iar clienții maib pot oricând oferi un feedback privind experiența trăită în raport cu serviciile și produsele băncii, expediind un mesaj la adresa experienta.ta@maib.md.

P.

Vezi și aceste știri
Maib a semnat cu Fondul Verde pentru Creștere (GGF) un acord de împrumut subordonat în valoare de 10 milioane EUR

Maib a semnat cu Fondul Verde pentru Creștere (GGF) un acord de împrumut subordonat în valoare de 10 milioane EUR

Transparența – una dintre valorile maib transversală pe toate liniile de business

Transparența – una dintre valorile maib transversală pe toate liniile de business

Maib introduce identificarea biometrică 3D Secure pentru a oferi mai multă siguranță la cumpărăturile online

Maib introduce identificarea biometrică 3D Secure pentru a oferi mai multă siguranță la cumpărăturile online

Transformare Agile - angajamentul prin care maib reinventează stilul de activitate. Iată ce vor schimba

Transformare Agile - angajamentul prin care maib reinventează stilul de activitate. Iată ce vor schimba

Avantajele unui card de credit maib business – acces direct la resurse suplimentare pentru afacerea ta

Avantajele unui card de credit maib business – acces direct la resurse suplimentare pentru afacerea ta

Fii mai aproape de cei dragi cu sistemul de remiteri INTELIEXPRESS de la maib

Fii mai aproape de cei dragi cu sistemul de remiteri INTELIEXPRESS de la maib

Advertoriale
Endava Internship: Avantajele unui stagiu în Applications Management

Endava Internship: Avantajele unui stagiu în Applications Management

IuteCredit a achiziționat 10% din acțiunile Energbank

IuteCredit a achiziționat 10% din acțiunile Energbank

Cum să vă echilibrați alimentația după mesele copioase de sărbători cu ajutorul produselor proaspete? METRO are soluția!

Cum să vă echilibrați alimentația după mesele copioase de sărbători cu ajutorul produselor proaspete? METRO are soluția!

E un efort pe care nu-l putem face
singuri, așa că te așteptăm alături de noi
EMISIUNI
  • Copiii știu mai bine: Clasa politică, la control (VIDEO)
    Copiii știu mai bine: Clasa politică, la control (VIDEO)
  • Copiii știu mai bine: Ce-și doresc femeile? Ce-și doresc bărbații? (VIDEO)
  • Copiii știu mai bine: Pune-un ban deoparte (VIDEO)
  • Copiii știu mai bine: Totul despre bani (VIDEO)
  • Copiii știu mai bine: Care-i treaba cu șefii, ce mașini conduc și de ce au camere video în birou (VIDEO)
Cele mai populare
  • 1
    Cetățenii pot renunța la compensațiile acordate de Guvern pentru plata facturilor la gazele naturale. Care este procedura
  • 2
    Republica Moldova se numără printre coautorii Rezoluției ONU privind „Negarea Holocaustului”
  • 3
    EXCLUSIV! Uzurpare și samavolnicie. Reprezentanții Tiraspolului care au îngrădit accesul la terenurile din Dubăsari sunt cercetați penal
  • 4
    Franța ridică din restricțiile anti-COVID, după intrarea în vigoare a pașaportului de vaccinare
Canalul nostru de pe YouTube
Autentificare
Ai uitat parola?
Salvează articolul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Articolele salvate pentru mai târziu, le vei putea găsi în profilul tău.

Urmărește subiectul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Subiectele urmărite le vei putea găsi în profilul tău.