În trimestrul trei al anului 2021, numărul total de abonați conectați la serviciile de televiziune s-a majorat cu 2%, comparativ cu sfârșitul anului 2020 și au totalizat 368,1 mii, arată datele statistice privind evoluția pieței serviciilor de televiziune (TV) contra plată.
Volumul total al vânzărilor pe acest segment de piață a crescut cu aproape 30%, față de trimestrul III al anului trecut, și a însumat 59 de milioane de lei. Urmare a acestei evoluții, venitul mediu lunar per abonat (ARPU) al operatorilor de pe această piață a crescut cu 23,2% și a constituit 53,5 lei.
Din totalul de abonați, peste 60,7% constituie abonații conectați prin rețele IPTV, numărul lor fiind în creștere cu 6%, iar 39,3% au alcătuit cei conectați prin cablu coaxial, în scădere cu 3,6%.
Aceleași date arată, că 81,8% din abonați au recepționat semnal TV în format digital, iar 18,2% - în format analogic. În consecință, rata de penetrare a serviciilor TV contra plată, raportată la 100 de gospodării, a crescut timp de trei luni, cu 1,5 p.p., ajungând la 42,5%.
În perioada de raportare, cei mai mari operatori de pe piața serviciilor TV contra plată au deținut, în funcție de cifra de afaceri, următoarele cote de piață: Moldtelecom – 30,6%, TV BOX – 28,9%, Orange Moldova – 21,6%, iar cota cumulativă a celorlalți furnizori a fost de 18,9 %.
Vezi și aceste știri
Advertoriale

La Chișinău vor fi amenajate curți ideale pentru trai ca în Europa (VIDEO)

Continuăm campania „Generația Inteligenței Financiare”. Urmăriți al doilea episod în limba rusă al serialului „Cunoaște sensul banului cu Emily” (VIDEO)
