Agenția „Invest Moldova” despre rezultatele și succesele anului 2021

Agenția „Invest Moldova” despre rezultatele și succesele anului 2021
Agenției de Investiții „Invest Moldova”

Atragerea investițiilor, promovarea exportului, turismului și a imaginii de țară – acestea sunt direcțiile în care își desfășoară activitatea echipa Agenției de Investiții „Invest Moldova”. Deși ultimii doi ani au impus o adaptare a activității la noile realități determinate de situația pandemică și o regândire a metodelor aplicate și a instrumentelor utilizate, în 2021 au fost obținute rezultate considerabile. 

Pentru a face cunoștință unui număr cât mai mare de potențiali parteneri cu oferta investițională a țării, a fost organizată participarea la 8 expoziții internaționale, au fost desfășurate 42 de vizite de studii pentru sectoarele strategice ale economiei cum sunt industria textilelor, industria agroalimentară, sectorul agrifood, sectorul IT și altele. 

Cu susținerea Agenției de Investiții „Invest Moldova” au fost organizate mai multe evenimente internaționale, la care au participat 320 de companii locale și 80 de companii internaționale. Printre acestea a fost și primul forum în domeniul imobiliar, care a reunit reprezentanții guvernului și ai instituțiilor de stat, ai mediului asociativ, dar și ai companiilor comerciale din domeniu, cu scopul de a discuta oportunitățile pe care le prezintă sectorul pentru investitori, dar și provocările cu care se confruntă și necesitățile de dezvoltare. 

11 companii și-au anunțat în 2021 decizia de a realiza investiții de peste 17 milioane de euro în Republica Moldova și de a crea peste o mie  de locuri de muncă. 

Pentru promovarea exporturilor Agenția de Investiții „Invest Moldova” a organizat participarea a 34 de companii la 6 expoziții internaționale, în rezultatul cărora au fost semnate 47 de contracte. Au fost desfășurate și două programe pentru promovarea exporturilor, menite să pregătească companiile locale pentru a penetra piețele externe, dar și să ofere acces la potențiali parteneri de export. Volumul estimat al exportului rezultat în urma acestor activități depășește 12 milioane de euro. 

Pentru promovarea turismului și a imaginii de țară au fost organizate câteva campanii, printre care „Moldova – a place to find yourself”, în cadrul căreia a fost lansat un videoclip cu participarea interpreților Dara și Pașa Parfeni, care a avut succes la nivel internațional. A doua etapă a acestei campanii, „A place to find your harmony”, a presupus difuzarea unui șir de materiale video în care Andrew Rayel, celebrul DJ originar din Moldova, își interpretează melodiile în locuri pitorești din țară. 

Scopul acestor campanii este de a repoziționa Moldova ca destinație turistică post pandemică. 

Acest material este publicat cu sprijinul  Agenției de Investiții „Invest Moldova”. 

Avem puterea să ne ajutăm unii pe ceilalți….

Dacă și tu crezi că ceea ce citești pe acest site sunt informații importante, atunci susține munca redacției AGORA cu un abonament digital ca să devină mai bună, să facă știri deosebite, interviuri mai interesante, articole și povești care să te facă să vrei să le recitești și să le distribui prietenilor tăi.

Mai mult, răsplătim fiecare abonat cu un set de produse locale, împachetate cu dragoste de echipa de la From the Heart Shop, astfel contribuim împreună la promovarea produselor de-acasă, din Moldova.

Devino de astăzi Susținător, Fan sau Ambasador AGORA

Vezi și aceste știri
Șoferii de camion antivacciniști din Canada vor să blocheze Ottawa. Elon Musk îi încurajează pe Twitter

Șoferii de camion antivacciniști din Canada vor să blocheze Ottawa. Elon Musk îi încurajează pe Twitter

Regimul de export al deșeurilor din UE în R. Moldova: Precizările Ministerului Mediului

Regimul de export al deșeurilor din UE în R. Moldova: Precizările Ministerului Mediului

Ministerul Sănătății anunță 5.615 de cazuri noi de infectări cu COVID-19. Alte 21 de persoane au pierdut lupta cu boala

Ministerul Sănătății anunță 5.615 de cazuri noi de infectări cu COVID-19. Alte 21 de persoane au pierdut lupta cu boala

Advertoriale
Maib reinventează aplicația mobilă și Internet Bankingul pentru Business Banking

Maib reinventează aplicația mobilă și Internet Bankingul pentru Business Banking

Vasilii Macovei, manager regional Nord: „La Microinvest finanțăm orice idee de dezvoltare” (INTERVIU)

Vasilii Macovei, manager regional Nord: „La Microinvest finanțăm orice idee de dezvoltare” (INTERVIU)

Endava Internship: Avantajele unui stagiu în Automation Testing (VIDEO)

Endava Internship: Avantajele unui stagiu în Automation Testing (VIDEO)

E un efort pe care nu-l putem face
singuri, așa că te așteptăm alături de noi
EMISIUNI
  • Copiii știu mai bine: Radiografia succesului (VIDEO)
    Copiii știu mai bine: Radiografia succesului (VIDEO)
  • Copiii știu mai bine: Clasa politică, la control (VIDEO)
  • Copiii știu mai bine: Ce-și doresc femeile? Ce-și doresc bărbații? (VIDEO)
  • Copiii știu mai bine: Pune-un ban deoparte (VIDEO)
  • Copiii știu mai bine: Totul despre bani (VIDEO)
Cele mai populare
  • 1
    Ultimă oră! Un m3 de gaze va costa 15,18 lei cu TVA. ANRE a aprobat noul tarif care se va aplica din 1 ianuarie curent. Reacția directorului MoldovaGaz (DOC)
  • 2
    Ungaria anunță că nu va sprijini Ucraina în fața Rusiei. Ce motiv invocă Budapesta
  • 3
    Serghei Lavrov: „Dacă depinde de Rusia, nu va fi război” cu Ucraina. Propunerile Statelor Unite, mai bune decât cele venite de la NATO
  • 4
    Benzina a sărit pragul de 23 de lei. Șoferii, puși în situația între a goli buzunarele sau bacul
Canalul nostru de pe YouTube
Autentificare
Ai uitat parola?
Salvează articolul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Articolele salvate pentru mai târziu, le vei putea găsi în profilul tău.

Urmărește subiectul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Subiectele urmărite le vei putea găsi în profilul tău.