Maib continuă lanțul de modernizări. Acum Sucursala Bălți are un nou design modern și comod pentru clienți

Maib continuă lanțul de modernizări. Acum Sucursala Bălți are un nou design modern și comod pentru clienți

Abordare personalizată pentru fiecare client, zone de deservire cu design inteligent, ambianță confortabilă, colorată și model operațional inovator. Acestea sunt doar câteva dintre aspectele îmbunătățite ale Sucursalei Bălți, transformată în conformitate cu promisiunea maib de brand orientat către clienți.

Publicitate

„Obiectivul principal pe care îl urmărim în transformarea sucursalelor maib este oferirea unor experiențe reînnoite clienților – experiențe care derivă din strategia noastră orientată către client,  transparență, inovare, agilitate, profesionalism, încredere și spirit de echipă. Ne propunem să fim nu doar o bancă, ci un partener pentru întreaga viață a clienților, să fim aproape de oameni, de familiile şi afacerile lor orice ar face și oriunde s-ar afla. Sucursala Bălți este una dintre cele mai mari din rețeaua noastră și ne bucurăm că clienții din această regiune vor beneficia de servicii și produse bancare mai bune. Interacțiunea lor cu maib va deveni și mai simplă, rapidă și ușoară.”

Giorgi Shagidze, președintele maib

Autor:

Primul lucru pe care clienţii maib îl vor observa este stilistica exterioară și interioară, care a devenit mai prietenoasă, primitoare, transparentă, comodă și adaptată necesităților și așteptărilor clienților. Moderne și simplificate au devenit și zonele de deservire, unde clienții pot realiza operațiuni de sine stătător, pot solicita suportul consultantului clienți care va determina necesitățile individuale privind serviciile bancare, le va oferi sprijin, consultanță și îi va ghida către una dintre cele 4 zone speciale.

Zona de autoservire:

Această zonă este dedicată operațiunilor bancare rapide pentru clienții care își doresc să facă autonom și în timp redus anumite operațiuni la terminale de plată, cum ar fi: achitarea facturilor, achitarea creditului, verificarea contului, depunerea numerarului în cont etc.

„Suntem încântați să anunțăm că odată cu renovarea Sucursalei Bălți am dezvoltat în premieră conceptul de serviciu Premium Banking pentru clienții persoane fizice. Acesta definește nu doar gama de produse dedicată, dar și modelul operațional de activitate prin implementarea conceptului ONE STOP SHOP. Confidențialitatea, siguranța, confortul și eficiența reprezintă atribute esențiale prin care serviciul Premium Banking se face remarcat. Acum vom fi și mai aproape de clienții noștri, ajutându-i să se bucure de orice etapă a vieții lor”.

Aliona Stratan, prim-vicepreședintă maib

Autor:

Sucursala Bălți este amplasată pe strada Pușkin nr. 56/a, municipiul Bălţi, fiind la dispoziţia clienţilor în fiecare zi de luni până vineri, între ora 08:30 și 16:30. 

...

Pentru mai multe detalii și informații despre noua identitate de brand maib accesați linkul

Despre maib

Maib este cea mai mare bancă din Moldova, cu 59 de sucursale și 86 de agenții pe întreg teritoriul țării. Dintre acestea – 22 de sucursale și 32 de agenții se află în Chișinău, iar 37 de sucursale și 54 de agenții sunt distribuite uniform pe întreg teritoriul țării.

Prin rețeaua sa vastă de sucursale, maib deservește circa un milion de clienți – corporații, întreprinderi mici și mijlocii, persoane fizice.

Cele mai populare

Agora

AGORA își propune să devină cea mai credibilă instituție media din Republica Moldova prin calitatea și diversitatea conținutului, să fie prima alegere a cititorilor pentru știrile și analizele online.

REȚELE SOCIALE

  • Facebook
  • Instagram
  • Youtube
  • Twitter
  • Telegram
  • RSS Feed

APLICAȚIE

  • App Store
  • Google Play
© 2023 Interact Media SRL
  • Mastercard
  • Visa
  • PayPal