DAD Podcast | Despre rețelele de tip fast-food, cu Ștefan Chiricuță, director executiv Star Kebab

DAD Podcast | Despre rețelele de tip fast-food, cu Ștefan Chiricuță, director executiv Star Kebab

În acest episod al seriei de podcasturi marca DAD Podcast îl avem alături pe Ștefan Chiricuță - directorul executiv al rețelei de fast food Star Kebab. Împreună cu invitatul nostru discutăm atât despre etapele de lansare a unei afaceri în domeniul HoReCa, precum și cele mai eficiente modalități prin care poate fi scalată o asemenea afacere.

Alegerea locației pentru o afacere de tip restaurant - la ce atragi atenția?

Publicitate

 Una dintre cele mai răspândite greșeli la etapa de inițiere a unei afaceri dependente de amplasare constă în faptul că fondatorul / fondatorii merg pe acel feeling, nu și pe cifre exacte. Ștefan a relatat câteva momente-cheie despre modul în care sunt alese locațiile pentru restaurantele Star Kebab, la ce se atrage atenția și cum se face analiza celui mai important indicator în acest sens - fluxul de oameni aferent locației analizate.

Lansarea produselor noi - proces complex de testare și ajustare

În cadrul acestui podcast am discutat și despre procesul de implementare a noilor produse în meniul rețelei de restaurante Star Kebab - care sunt etapele pe care le parcurge un produs de la idee până la implementare. Am discutat aici despre degustări, testări și Focus Grupuri - aspecte nu doar interesante, dar și utile atât pentru managerii de afaceri din HoReCa, cât și pentru specialiștii de marketing.

O echipă încântată de produsele și serviciile pe care le oferă reprezintă o bună parte din succesul asigurat

Satisfacția angajaților determină un grad mai înalt de implicare a acestora, dar și un sentiment de apartenență la ceva cu adevărat important. Acesta este unul din principalele motive care ar trebui să determine afacerile din domeniul HoReCa să investească în echipa sa.

Susținerea francizaților în pandemie - suport atât de important și necesar pentru partenerii rețelei.

În cadrul podcastului am discutat și despre modul în care au fost susținuți francizații Star Kebab pe timp de pandemie, de ce asemenea sprijin și stimulente sunt vitale în circumstanțe de incertitudine. Despre celelalte aspecte la fel de interesante și utile afli vizionând episodul integral.

Cele mai populare

Agora

AGORA își propune să devină cea mai credibilă instituție media din Republica Moldova prin calitatea și diversitatea conținutului, să fie prima alegere a cititorilor pentru știrile și analizele online.

REȚELE SOCIALE

  • Facebook
  • Instagram
  • Youtube
  • Twitter
  • Telegram
  • RSS Feed

APLICAȚIE

  • App Store
  • Google Play
© 2023 Interact Media SRL
  • Mastercard
  • Visa
  • PayPal