Campanii de succes: „Cât consumă fiecare echipament din casa ta”, proiect organizat de Communications Boutique

Campanii de succes: „Cât consumă fiecare echipament din casa ta”, proiect organizat de Communications Boutique

În 8 ani de AGORA, am avut parteneri și prieteni sprijinul cărora l-am simțit la nevoie. Un loc aparte în acest parteneriat e rezervat agențiilor de PR și comunicare. Iată de ce, le-am propus agențiilor cu care am colaborat în 2021, să vină, astăzi, și să povestească (GRATUIT) despre cele mai faine campanii ale lor. Așa alegem să le spunem mulțumesc pentru faptul că ne-au ales pe noi și să ne urăm mulți ani de proiecte frumoase împreună. A doua agenție care a dat curs „ofertei” a fost agenția Communications Boutique (BTQ). 

Cu siguranță nu doar o dată v-ați întrebat de faptul cum ați putea economisi energia electrică din locuința voastră. Consumul de energie are un efect semnificativ asupra bugetului familiei, dar și al vieții în general. În acest articol vorbim despre cea mai impresionantă campanie a anului 2021 organizată de „Communications Boutique”,  care au creat în colaborare cu Agenția pentru Eficiență Energetică, un sistem informațional „Cât consumă fiecare echipament din casa ta”. 

Dacă încă nu știți ce dispozitive din casa voastră au un consum mai mare de energie, accesați aici și aflați cum puteți să economisiți energia electrică.

Acest proiect este o inovație pentru Republica Moldova, unde doar cu un click puteți afla cât consumă fiecare dispozitiv din casa voastră, (televizorul, aspiratorul, instalațiile de încălzire a apei, mașina de spălat rufe și multe altele). În acest articol aflați mai multe detalii despre campania „Cât consumă fiecare echipament din casa ta”, de la fondatorul BTQ, Vitalie Condratchi.

Care au fost cele mai importante și memorabile campanii din 2021?

Cumva s-a întâmplat că, odată cu pandemia, când majoritatea clienților și-au suspendat campaniile și se gândeau la supraviețuire, am căutat activități alternative. Pentru noi, salvarea a fost în serviciile de monitorizare media și câțiva clienți care au avut nevoie în continuare de noi. Așa că în anul 2021 ne-am concentrat tot în direcția asta și am renunțat să participăm la unele tendere, chiar am refuzat unele contracte. Din acest motiv, am avut puține campanii, dar una am insistat să o facem, pentru că domeniul și clientul ne este tare drag sufletului – eficiența energetică și energia regenerabilă, pe care le promovează prin mandatul său Agenția pentru Eficiență Energetică.

Prin ce s-au deosebit aceste campanii față de precedentele?

Spre deosebire de alte campanii, care aveau public țintă mai bine definit, de exemplu producători de pomușoare și respectiv consumatori ai acestora, în cazul eficienței energetice este vizat absolut oricine, fie că locuiește la apartament, fie la casă la sol, fie că e angajat sau are o afacere, e în vârstă sau copil. Din acest motiv am încercat să formulăm mesajele în mod specific pentru diferite audiențe din cele menționate și să le promovăm pe canale diferite. Cel mai tare însă ne mândrim cu aplicația web care descrie cât consumă fiecare produs electrocasnic din casă. Este un landing cu schița unei case, personaje animate și electrocasnice clickabile, care te duc la pagini dedicate cu informații, videouri, pliante, și altele, ca să vedeți și voi accesați: cat-consuma-fiecare-echipament-din-casa-ta . 

Pe parcursul acestei campanii a fost creată o poveste cu câteva personaje, care au fost integrate în diverse instrumente, video grafice, pliante, etc.

Scopul acestei campanii a fost informarea unei audiențe cât mai largi, prin infotainment, despre oportunitățile de a economisi energia și cum putem  contribui la reducerea încălzirii globale. În același timp, compania și-a propus să arate faptul că instituțiile statului pot să comunice modern și profesionist, pe limba oamenilor, și nu doar în limbaj birocratic și tehnic. 

Campania a durat mai mult de un an, inclusiv din constrângeri bugetare. Astfel că anumite elemente s-au făcut în cadrul unui contract, apoi într-un an ulterior au fost procurate servicii noi.

Se prevede o continuare a campaniei și în 2022?

Anume această campanie a noastră s-a încheiat, dar AEE este foarte activă pe partea de comunicare. Acum derulează o mini-campanie despre automobilele electrice și, din câte cunosc, urmează și altele. De fapt, toate activitățile comunicare organizate de ei au o continuitate și se referă la diferite segmente – fie că e vorba de etichetele energetice de pe produsele electrocasnice, fie despre transport, fie despre acțiuni simple, de bun-simț, dar foarte eficiente pentru economisirea energiei într-o locuință, birou sau clasă de studii.

În spatele campaniei a fost o echipă cu adevărat internațională. Având multe lucruri de desenat în termen relativ scurt, au fost contractați designeri din Ucraina, Rusia, și Kazahstan. Dar, la baza proiectului a stat fondatorul Vitalie Contratchi și regizorul Serge Zănoagă, care atunci locuia la Kiev. 

Despre Communications Boutique

Communications Boutique (BTQ) a fost fondată în 2011 și, de atunci, este un furnizor de încredere de servicii de comunicare pentru toți clienții săi, are un portofoliu extins în realizarea planurilor de comunicare pentru organizații internaționale (de exemplu, Banca Mondială, USAID și sistemul de dezvoltare al Organizației Națiunilor Unite), instituții de stat și companii private.

BTQ asigură ciclul complet al activităților de comunicare, serviciile sale variind de la branding și design până la elaborarea și implementarea strategiilor de comunicare la nivel național. 

Pentru a asigura stabilitatea financiară, Communications Boutique implementează planificarea pe termen lung, inclusiv asigurarea continuității și sustenabilității prestării serviciilor. Procedurile de control al calității Boutique Communications au fost dezvoltate pe baza procedurilor marilor companii internaționale de comunicare, a principiilor ISO 9001 și a experienței de lucru în Republica Moldova.

Dragă cititor,

Mii de oameni ne citesc în aceste zile în căutarea informațiilor, răspunsurilor și a unui fir de speranță. Iar noi lucrăm ca să asigurăm un jurnalism responsabil care să ne ajute pe fiecare dintre noi să înțelegem mai bine tot ce se întâmplă în jurul nostru și să ne unească în aceste timpuri complicate.

Ce putem face noi acum, este să te informăm corect, din surse verificate. Când nu știi pe cine să crezi, vezi ce scrie AGORA.
Fiecare contribuție din partea cititorilor este valoroasă pentru activitatea redacției. Susține-ne cu un abonament de membru. Mulțumim

Vezi și aceste știri
Eficiența energetică pe înțelesul copiilor, cu Alexandru Ciudin, directorul AEE

Eficiența energetică pe înțelesul copiilor, cu Alexandru Ciudin, directorul AEE

AEE a prezentat Atlasul resurselor energetice eoliene al R. Moldova

AEE a prezentat Atlasul resurselor energetice eoliene al R. Moldova

VIDEO. Directorul AEE: Cea mai mare provocare pentru noi este reticența oamenilor față de energia regenerabilă

VIDEO. Directorul AEE: Cea mai mare provocare pentru noi este reticența oamenilor față de energia regenerabilă

Advertoriale
La achiziția unui townhouse, în Complexul Rezidențial Hora Village, primești GRATUIT 2 locuri de parcare

La achiziția unui townhouse, în Complexul Rezidențial Hora Village, primești GRATUIT 2 locuri de parcare

Pregătește-te pentru nou an de studiu cu METRO! Ce colecții tematice de rechizite poți să găsești la METRO (FOTO)

Pregătește-te pentru nou an de studiu cu METRO! Ce colecții tematice de rechizite poți să găsești la METRO (FOTO)

Maib a lansat al doilea val de echipe agile WoW: cele două orchestre și șapte banduri continuă transformările

Maib a lansat al doilea val de echipe agile WoW: cele două orchestre și șapte banduri continuă transformările

E un efort pe care nu-l putem face
singuri, așa că te așteptăm alături de noi
EMISIUNI
  • DESCIFRAT| R. Moldova și riscul unei catastrofe nucleare: În cât timp vom fi informați, ce măsuri întreprindem și cum administrăm iodura de potasiu(VIDEO)
    DESCIFRAT| R. Moldova și riscul unei catastrofe nucleare: În cât timp vom fi informați, ce măsuri întreprindem și cum administrăm iodura de potasiu(VIDEO)
  • Copiii știu mai bine: „Sport pentru a fi subțirei” și „sâmburi de harbuz”. Remedii pentru o viață fără covid
  • DESCIFRAT: 12 ani pe calea digitalizării serviciilor publice sau cât de utilizate sunt tehnologiile informaționale în relația cetățean - Guvern
  • Copiii știu mai bine: De ce Moldova nu are mare? „Ne-a fost furată” sau „S-a scurs prin găurile lăsate de tancuri”
  • DESCIFRAT| Alertele cu bombă - ecuații cibernetice cu multe necunoscute sau slăbiciunea sistemului? (VIDEO)
Cele mai populare
  • 1
    Agenția pentru Supraveghere Tehnică a examinat șantierul inundat din Calea Orheiului și a constat că există pericol de a fi afectate construcțiile existente din preajmă
  • 2
    Prețul motorinei mai mare decât cel al benzinei. Cât vor costa mâine carburanții
  • 3
    După ploaie vom juca tenis în galoși? Epopeea polistirenului din subterane, urmată de instalarea unor mese de joc direct în pământ. Ce spune Primăria
  • 4
    Cererea de chemare în judecată depusă de liderul PACE Gheorghe Cavcaliuc împotriva mai multor instituții media, printre care și AGORA a fost scoasă de pe rol. Decizia, emisă de Judecătoria Chișinău (DOC)
Canalul nostru de pe YouTube
Autentificare
Ai uitat parola?
Salvează articolul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Articolele salvate pentru mai târziu, le vei putea găsi în profilul tău.

Urmărește subiectul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Subiectele urmărite le vei putea găsi în profilul tău.