
Cum comunicăm despre afacerea noastră în această perioadă de criză? Ce facem cu campaniile pregătite pe online și cum ne organizăm vânzările, atunci când toată lumea este șocată de războiul din Ucraina? Alianța Întreprinderilor Mici și Mijlocii din Moldova (AIM), alături de Nata Albot, Alina Andriuță și Eugen Boico au venit cu câteva soluții și sugestii pentru antreprenorii care vor să comunice în continuare cu clienții lor și pe timp de criză.
Jurnalista și antreprenoarea Nata Albot vine cu sugestia să ne schimbăm focusul de pe produs pe oameni. Adică, nu se recomandă promovarea directă a produsele propriu-zise, ci schimbarea focusului de marketing și comunicare cu clienții pe procurarea produselor companiei pentru susținerea angajaților firmei.
Antreprenorii trebuie să aplice cunoștințele teoretice despre perioade de criză, deoarece nimeni din noi nu a avut experiența unui astfel de tip de criză. Totodată, trebuie să punem accent în postări doar pe ceea ce este esențial acum, și anume:
Poți face diferența
Dacă îți iei un abonament cu doar 48 lei pe lună, noi vom putea să-ți oferim în continuare jurnalism independent.
Vezi și aceste știri

Operatorul nuclear ucrainean denunţă un atac cibernetic rus „fără precedent”

Șeful ONU, Antonio Gutteres, și președintele turc Tayyip Erdogan se vor întâlni joi, în Ucraina, cu Volodimir Zelenski
