Kaufland Moldova vine în întâmpinarea partenerilor locali și anunță reducerea termenelor de plată pentru furnizorii locali. Decizia a fost luată în contextul evoluției situației din Ucraina, motiv pentru care compania își reiterează angajamentul său de a fi un partener de încredere pentru furnizorii și producătorii locali.
Termenul de plată este redus de la standardul de 30 de zile la 7 zile, iar pentru furnizorii de produse proaspete, unde termenul legal era de 7 zile, perioada va fi redusă la 3 zile. Decizia Kaufland rămâne în vigoare pe toată perioada stării de urgență și include atât facturile înregistrate deja, cât și cele care urmează să fie întocmite.
„În această perioadă dificilă pentru fiecare dintre noi, continuăm să fim un partener social și economic implicat, care face diferența. Pentru noi, parteneriatul de lungă durată cu furnizorii și producătorii locali este un element de bază, anume de aceasta, conducerea Kaufland Moldova vine în ajutorul partenerilor și își asumă achitarea tuturor facturilor într-un nou termen. Astfel, ne păstrăm angajamentul de a oferi clienților cele mai proaspete produse pe rafturile magazinelor Kaufland”.
CEO Kaufland România și Republica Moldova, Marco Hößl
Reducerea termenelor de achitare către furnizori va sprijini eforturile de echilibrare a stocurilor și va contribui la stabilizarea situației economice în această perioadă. Kaufland Moldova rămâne alături de clienții săi, asigurându-i că, magazinele rămân bine aprovizionate și lucrează în regim obișnuit.
Grupul Schwarz, din care fac parte retailerii Lidl și Kaufland, donează bunuri în valoare de 10 milioane de euro, un ajutor rapid pentru Ucraina. Ajutorul constă în alimente neperisabile, textile de uz casnic, articole de igienă și alte produse de strictă necesitate.
Despre Kaufland Moldova
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1 300 de magazine în 8 țări, 132 000 de angajați și o rețea de 6 magazine în Republica Moldova. Asumarea responsabilității ecologice și sociale este un aspect esențial al politicii corporative Kaufland. Compania crede în ideea că lumea poate fi un loc mai bun prin implicarea fiecăruia. De aceea, în 2018, Kaufland a dezvoltat platforma „Implicarea face diferența”, sub umbrela căreia sunt comunicate toate acțiunile de responsabilitate socială.
Cea mai mare parte a proiectelor CSR ale companiei sunt desfășurate în parteneriat cu asociații nonguvernamentale regionale sau naționale și urmăresc implementarea de programe sociale complexe ce se adresează unor grupuri mari de beneficiari. Pentru mai multe detalii accesați kaufland.
P.
Vezi și aceste știri

Kaufland Moldova și Banca de Alimente organizează o campanie umanitară pentru persoanele refugiate din Ucraina

Kaufland Moldova publică prima broșură de responsabilitate socială

Rețeaua de magazine Kaufland se extinde. Cum va arăta cel de-al patrulea magazin din Capitală?

Oana Lungu, Director Achiziții Kaufland Moldova și România: detalii din culise și colaborarea cu producătorii locali (INTERVIU)

Campania de prevenire a risipei alimentare în magazinele Kaufland: 3700 de kg de produse au fost colectate într-o singură zi
