SUA: Un candidat la prezidențiale încearcă să câștige simpatia electoratului prin intermediul meme-urilor

SUA: Un candidat la prezidențiale încearcă să câștige simpatia electoratului prin intermediul meme-urilor

Unul dintre candidații pentru funcția de preșetinte al Statelor Unite, Michael Bloomberg, a adoptat o metodă inedită pentru a câștiga simpatia electoratului. Acesta încearcă să transmită mesajele sale pentru public prin intermediul meme-urilor, scrie playtech.ro. Potrivit sursei citate, candidatul democraților la președinție a angajat în acest sens una dintre cele mai mari companii care crează meme-uri pe internet.

Pe Instagram, există deja există o serie de glume și ironii la adresa acestuia, dar asupra cărora și-a dat acordul. Campania s-a lansat în această săptămână și include o serie de postări sponsorizate pe platformă. Aici este implicată și un cont de instagram „specializat” în așa ceva, cu peste 2.7 milioane de urmăritori.

Toate meme-urile folosite în campania lui Bloomberg sunt, de fapt, sub forma unor mesaje directe false care ar veni chiar de la candidatul la președinție.

Potrivit The Daily Beast, campania Bloomberg ar fi oferit influencerilor din social media 150 de dolari pentru a crea conținut care să-l sprijine pe Bloomberg.

Vezi și aceste știri
Coronavirus: 25 de cadre medicale, testate pozitiv

Coronavirus: 25 de cadre medicale, testate pozitiv

112  cazuri noi de coronavirus în Republica Moldova: Bilanțul urcă la 864

112 cazuri noi de coronavirus în Republica Moldova: Bilanțul urcă la 864

Astăzi, ora 19:00, ieșim la balcoane și aplaudăm eroii

Astăzi, ora 19:00, ieșim la balcoane și aplaudăm eroii

Advertoriale
#StaiAcasă și ai mai mult timp pentru tine? Ce trebuie să conțină îngrijirea complexă a corpului pe timp de carantină

#StaiAcasă și ai mai mult timp pentru tine? Ce trebuie să conțină îngrijirea complexă a corpului pe timp de carantină

Este piața imobiliară din Moldova imună la COVID-19? Cum gestionează profesioniștii situația. Interviu

Este piața imobiliară din Moldova imună la COVID-19? Cum gestionează profesioniștii situația. Interviu

Scrisoare deschisă din partea familiei Moldcell

Scrisoare deschisă din partea familiei Moldcell

DONEAZĂ
Descarcă aplicația AGORA
EMISIUNI
  • Ruslan Cojocaru - Viziunea față de crize, educație financiară, Tucano Coffee, Oliva Verde și NOTA lui DE PLATĂ (VIDEO)
    Ruslan Cojocaru - Viziunea față de crize, educație financiară, Tucano Coffee, Oliva Verde și NOTA lui DE PLATĂ (VIDEO)
  • Podcastul „Bilet în Parlament”: Nu „mușcă” și nu e despre căsătoriile gay. Explicăm simplu ce e Convenția de la Istanbul (AUDIO)
  • PlayGround și Smart Home: Cât costă și cât durează să-ți instalezi un astfel de sistem acasă
  • Nota de Plată a designerei Olga Blanc. Despre bani, dezvoltare personală, bărbatul care o susține și succesul brandului O'Blanc (VIDEO)
  • PlayGround cu Ion Sturza: Lovitura de la Cluj, cifrele Elefant.ro și pronosticuri despre imobiliare
ȘTIRI DE PE EA.MD
  • Astăzi, la ora 19:00, #AplaudămEroii în halate albe!
  • #ScrisoaredePaști cu amintiri de sărbători. Renata Său, cu îndemn pentru moldoveni și...
Cele mai populare
  • 1
    O familie de moldoveni a transformat un han vechi din Canada într-un restaurant tradițional moldovenesc
  • 2
    COVID-19 a luat viața unui medic din Republica Moldova
  • 3
    Timp de 24 de ore, în Republica Moldova au intrat 1.839 de persoane: 300 de cetățeni au venit cu avionul
  • 4
    Ce filme să privești în izolare sau carantină? Recomandările jurnaliștilor AGORA
Autentificare